Nowe oblicze POSTI

Obecna od ponad 60 lat na polskim rynku herbaty marka POSTI przeszła rebranding. Zmiany objęły logotyp marki i wszystkie opakowania produktów. Przygotowano również inne elementy składające się na kompleksową identyfikację marki, takie jak materiały promocyjne czy strona internetowa. Wszystkie będą się wyróżniać dużą spójnością, charakterystycznym czerwonym kolorem i białym logo z dymkiem herbaty.

POSTI to znana i ceniona przez pokolenia Polaków marka posiadająca ponad 60-letnią tradycję w imporcie i produkcji herbaty. Chcąc jeszcze lepiej dopasować swój wizerunek do oferowanych produktów oraz zmieniających się potrzeb konsumentów, producent herbaty POSTI podjął decyzję o rebrandingu marki.

Zmiany, które wprowadziliśmy mają na celu odświeżenie wizerunku marki i zharmonizowanie ze sobą opakowań różnych rodzajów naszej herbaty. Nowy logotyp w połączeniu ze zmodyfikowanym projektem opakowania tworzą czytelną dla konsumenta, spójną całość, która mimo, że zauważalnie wyróżnia się na tle konkurencyjnych produktów, zachowuje pewną ciągłość estetyki charakterystycznej dla POSTI.

– tłumaczy Dawid Błaszczyk, Marketing Manager POSTI.

Herbaty POSTI w nowym wydaniu to również udoskonalone receptury, starannie skomponowane przez kipera POSTI. W stu procentach naturalne, doskonale znane Polakom dodatki do herbat czarnych, takie jak cytryna czy sok malinowy, doskonale podkreślają i uzupełniają ich smak. Marka stawia również na lokalne surowce. Owoce i zioła wykorzystywane do produkcji herbatek POSTI pochodzą ze starannie wyselekcjonowanych polskich upraw. Kiper POSTI odpowiada również za selekcję surowców oraz kontrolę jakości na każdym etapie przygotowywania produktów.

Wprowadzeniu marki POSTI w nowej odsłonie towarzyszyć będą animacje i degustacje, połączone z akcją edukacyjną dla konsumentów. Dzięki materiałom przygotowanym przez kipera POSTI, konsumenci poznają tajniki parzenia herbaty, a także ciekawostki i jej alternatywne zastosowania.

Produkty POSTI w nowej odsłonie trafią do sprzedaży już 1 października 2015:

Herbaty liściaste

  • Yunnan 100 g – cena: ok. 5,67 zł
  • Madras 100 g – cena: ok. 4,55 zł
  • Ogrody Nilgiri 80 g – cena: ok. 5,67 zł
  • Herbata czarna liściasta Earl Grey 100 g – cena: ok. 4,55 zł
  • Herbata zielona liściasta 100 g – cena: ok. 5,67 zł
  • Herbata zielona liściasta z cytryną 80 g – cena: ok. 5,67 zł

Herbaty czarne ekspresowe

  • Herbata czarna ekspresowa 100 tb – cena: ok. 5,95 zł
  • Herbata czarna ekspresowa Earl Grey 80 tb – cena: ok. 5,95 zł
  • Herbata czarna z cytryną 20 tb – cena: ok. 2,69 zł
  • Herbata czarna z sokiem malinowym 20 tb – cena: ok. 2,69 zł

Herbaty zielone ekspresowe

  • Herbata zielona ekspresowa 20 tb – cena: ok. 3,79 zł
  • Herbata zielona ekspresowa z cytryną 20 tb – cena: ok. 3,79 zł

Herbaty owocowe ekspresowe ekspresowe:

  • Malina 20 tb – cena: ok. 3,25 zł
  • Żurawina 20 tb – cena: ok. 3,25 zł
  • Aronia 20 tb – cena: ok. 3,25 zł

Herbaty ziołowe ekspresowe:

  • Mięta 20 tb – cena: ok. 2,98 zł
  • Melisa 20 tb – cena: ok. 2,98 zł
  • Rumianek 20 tb – cena: ok. 2,98 zł
  • Pokrzywa 20 tb – cena: ok. 2,98 zł
  • Bukiet 7 ziół 20 tb – cena: ok. 2,98 zł

POSTI

2 koment.

  • LT
    27 Paź 2016 | URL komentarza | Odpowiedz

    Uwielbiałam czerwoną herbatkę z wiśnią, ale w obecnej ofercie jej nie ma, mało tego jest ogólnie nieosiągalna. Szkoda…

  • Darek Królikowski
    13 Paź 2015 | URL komentarza | Odpowiedz

    Od kilkunastu lat piję Earl greya Posti lecz najnowszym jestem rozczarowany, zero aromatu i smaku Earl greya, bardzo żałuję.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Dawid Błaszczyk, Herbata, Posti, Producent herbaty
Posti prognozuje przyszłość polskiego rynku herbaty

Większe znaczenie herbat ziołowych i funkcjonalnych, opartych na naturalnych składnikach - taką perspektywę dla polskiego rynku herbaty kreśli Prezes POSTI -...

Zamknij