Nescafe

Nowości NESCAFÉ idealne na lato – kawy o smaku karmelu i orzechów laskowych

NESCAFÉ - kawa o smaku karmelu i orzechów laskowych

Codzienny rytuał picia kawy może towarzyszyć nam na wiele różnych sposobów. Latem często sięgamy po dodatki w postaci lodu lub schłodzonego mleka, by poczuć upragnione orzeźwienie. Marka NESCAFÉ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadza nowe, aromatyzowane kawy rozpuszczalne NESCAFÉ Rich Caramel oraz NESCAFÉ Smooth Hazelnut, które można przygotować zarówno na gorąco, jak i na zimno. Kawa jest napojem, który chętnie wybieramy przez cały rok, bez względu na temperaturę czy miejsce, w którym się znajdujemy. Nowe […]

Nescafé 3in1 w nowych, pysznych smakach

Obecne pokolenie młodych ludzi jest zabiegane i żyje w ciągłym pośpiechu. Studia, pierwsza praca, podróże, spotkania z przyjaciółmi… Żyją szybko, intensywnie, chcąc czerpać jak najwięcej z życia. To czas poszukiwań, również swojej ulubionej kawy. Jaka powinna być idealna kawa? Delikatna w smaku, dopasowana do stylu życia młodych ludzi – łatwa i szybka w przygotowaniu. I taka właśnie jest Nescafé 3in1 w dwóch nowych, wspaniałych smakach. Marka Nescafé, na początku tego roku rozszerzyła portfolio napojów kawowych  typu „3w1” […]

RAPORT: Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego

13 kwietnia br. zakończyliśmy naszą sondę „Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki prezentujemy na poniższym wykresie. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 24 marca 2014 do 13 kwietnia 2014 roku włącznie. Ankieta cieszyła się dużym zainteresowaniem. Oddano łącznie 347 głosów. Początkowo liderem sondy była marka Douwe Egberts, która później została wyprzedzona przez markę Astra oraz Woseba. Ostatecznie zdecydowanym liderem została Astra, która zdobyła aż 27% wszystkich głosów naszych czytelników. […]

Nescafé Dolce Gusto – nowy, designerski ekspres do kawy

Nescafe Dolce Gusto ekspres

Marka NESCAFÉ, doceniając kunszt artystów, chętnie angażuje ich do swoich projektów. W 2011 roku nawiązała współpracę ze znaną projektantką, Agathą Ruiz de la Prada. Owocem wspólnej pracy był niezwykle oryginalny ekspres Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo de la Prada. W tym roku, z okazji 75. urodzin marki NESCAFÉ, wprowadzony został na rynek kolejny unikatowy model ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto, zaprojektowany przez hiszpańską designerkę, Coral Hernandez Finol, związaną z firmą Custo Barcelona. Urządzenie kusi niebanalnym wzornictwem […]

Najlepsze chwile z Nescafé – już od 75 lat

Nescafe Gold Crema 200 g

W latach 50-tych XX wieku ludzie zaczęli żyć naprawdę szybko. Na parkiecie królował rock’n’roll, a wyobraźnię tłumów rozpalały takie gwiazdy jak Elvis Presley czy Marylin Monroe. Młodzież chętnie spotykała się, aby posłuchać ulubionej muzyki i bawić się do białego rana. Nikt nie chciał stracić ani chwili z tych niezwykłych wydarzeń! Był to także początek ery telewizji. Marka NESCAFÉ szybko zrozumiała siłę nowego medium i postanowiła połączyć ją z tym powszechnym pragnieniem wykorzystywania każdego momentu. Dlatego […]

Odkryj moc NESCAFÉ Espresso w luksusowej oprawie!

NESCAFE Espresso puszka

Czarne, intensywne, z delikatną, gęstą cremą – takie powinno być idealne espresso. I taka jest kawa NESCAFÉ Espresso. Teraz w nowym, eleganckim opakowaniu zachwyca prawdziwych kawoszy. NESCAFÉ Espresso to mocna, aromatyczna kawa ukryta pod idealną cremą, czyli naturalną kawową pianką, będącą nieodzownym atrybutem prawdziwego espresso. Stworzona jest w 100% z perfekcyjnie dobranych ziaren arabiki, które gwarantują wysoką jakość. NESCAFÉ Espresso to niepowtarzalny, intensywny smak i aromat wydobyty z każdego ziarna. To prawdziwa kwintesencja kawy, którą z pewnością docenią […]

Nestlé przedstawia kawę NESCAFÉ Sensazione Creme w formacie idealnym do torebki

Nescafe Sensazione Creme

Kawa NESCAFÉ Sensazione Creme dostępna jest w nowym formacie – saszetce o gramaturze 75 g. Opakowanie jest lekkie, dzięki czemu można je włożyć do torebki i zabrać ze sobą np. do pracy. Kawę NESCAFÉ Sensazione Creme można pić o każdej porze dnia, zarówno podczas leniwego poranka, przerwy w pracy, jak również wieczornych pogaduszek z przyjaciółkami. Teraz, dzięki nowemu, wygodnemu opakowaniu, można cieszyć się smakiem ulubionej kawy NESCAFÉ Sensazione Creme zawsze, gdy przyjdzie na to ochota, […]

Nowa kolekcja kultowych kubków NESCAFÉ​

Promocyjne opakowanie NESCAFE CLASSIC z kubkiem

Ciepły koc, ulubiona książka i kubek gorącej kawy NESCAFÉ, oczywiście czerwony kubek! Właśnie tak już niedługo będą wyglądać długie i chłodne jesienne wieczory. Specjalnie na jesień firma Nestlé przygotowała promocję z czterema nowymi kubkami NESCAFÉ. Zbierz je wszystkie i ciesz się doskonałym smakiem kawy. Co sekundę na kuli ziemskiej wypija się ok. 4,500 filiżanek kawy NESCAFÉ CLASSIC. Jest to bez wątpienia ulubiona i najpopularniejsza kawa rozpuszczalna w Polsce i na świecie. Równie kultowy jest czerwony […]

Ekspres Nescafé Dolce Gusto Piccolo w nowej kreacji od Agathy Ruiz de la Prady

Nescafe Dolce Gusto PICCOLO Agatha with cup side

Firma Nestlé kontynuuje współpracę ze znaną projektantką Agathą Ruiz de la Pradą. Na rynku pojawił się ekspres Nescafé Dolce Gusto Piccolo w nowej kreacji stworzonej przez hiszpańską projektantkę. Nowy, świeży i energetyczny design w kolorowe kropki przykuwa uwagę i wyróżnia się spośród klasycznych propozycji na rynku. Ekspres jest modny, wygodny i funkcjonalny – ma wszystkie cechy, które powinien posiadać sprzęt pasujący idealnie do kuchni urządzonej ze smakiem. Sukces poprzedniej, limitowanej edycji ekspresów Nescafé Dolce Gusto Piccolo de […]

Nowa kampania marki NESCAFÉ 3in1 w kinach!

Nescafe rozkręca Twój dzień

W maju firma Nestlé wystartowała z kampanią promującą miksy kawowe NESCAFÉ. Pod hasłem NESCAFÉ Rozkręca Twój Dzień, marka będzie obecna w kinach sieci Cinema-City w całej Polsce! Każdy, kto od 11 maja do 7 czerwca zakupi bilet na seans filmowy w kinie Cinema-City otrzyma paluszek NESCAFÉ 3in1 Classic. W ciągu miesiąca rozdanych zostanie aż 500 tysięcy sampli! Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Cinema-City ze względu na jej ogólnopolski charakter, największą liczbę sal kinowych oraz […]