Goplana

Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek. Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ […]

Moc prawdziwego orzeźwienia z karmelkami od Goplany

Słoneczne dni i coraz wyższe temperatury to znak, że lato zbliża się wielkimi krokami. Gdy tylko pojawi się ochota na orzeźwienie, warto sięgnąć po produkty, które gwarantują przyjemny efekt ochłodzenia. Dzięki miętowym i owocowym cukierkom od Goplany można poczuć się lekko i rześko nawet podczas największych upałów. Gorąco? Czas na orzeźwienie! Zmęczenie i senność często towarzyszą wyjątkowo ciepłym dniom, które nie zawsze można spędzić nad jeziorem czy pod palmą na egzotycznych wakacjach. Przyjemny chłód możemy […]

Powrót do szkoły z marką Grześki

Grześki Plakat - Powrót do szkoły

Marka Grześki rozpoczęła ogólnopolską  akcję promocyjną ”Back to school”, przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli słodkich wafelków czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, grześkim stylu. Akcja realizowana będzie w sieci  placówek handlu tradycyjnego do 31 sierpnia 2014. Wakacje już na półmetku. Z myślą o zbliżającym się roku szkolnym marka Grześki przygotowała wyjątkową promocję „Back to school”, która sprawi, że grześkie wafelki pojawią się w szkolnych plecakach nie tylko […]

Nowe smaki czekolad marki Goplana

Goplana rozszerza ofertę swoich bestsellerowych czekolad o trzy nowe smaki. Tabliczki Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka z dodatkami będą dostępne w sprzedaży od marca br. Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka, znane i lubiane czekolady marki Goplana, zyskały pyszne dodatki. Wzbogacone bakaliami, nowe tabliczki tworzą harmonijne i smaczne kompozycje. Do wyboru: czekolady z mieszanką bakalii, fistaszkami oraz rodzynkami. Klasyczna Gorzka z bakaliami stanowi mix orzechów, rodzynek i skórki pomarańczowej zatopionych w gorzkiej czekoladzie o 60 proc. […]

Świąteczne chwile z Goplaną i Solidarnością

Boże Narodzenie to rodzinne święta pełne pięknych tradycji i podniosłego nastroju. Aby podkreślić atmosferę tych magicznych dni, dwie polskie marki Goplana i Solidarność przygotowały wspólną ofertę słodyczy w świątecznej szacie graficznej. Wspólna, bogata i różnorodna oferta Goplany i Solidarności obfituje w znane oraz lubiane słodycze marek w opakowaniach ze świątecznym motywem, a także produkty specjalnie dedykowane świętom. Bożonarodzeniowa propozycja została przygotowana z myślą o wszystkich grupach konsumentów. Składa się na nią szeroki wachlarz słodkości: czekolady, […]

Rusza kampania sponsorska cukierków marki Goplana Torciki (film)

Torciki Goplana

1 kwietnia br. startuje telewizyjna kampania sponsorska, wspierająca wprowadzenie na rynek innowacyjnych cukierków w czekoladzie marki Goplana Torciki. Spot sponsorski będzie towarzyszył emisji najpopularniejszych seriali w ogólnopolskich stacjach grupy TVP. Celem kampanii jest zaprezentowanie Torcików, nowych cukierków w czekoladzie marki Goplana, jedynych na rynku z oryginalnym trójwarstwowym przekrojem. Billboard sponsorski podkreśla wyjątkowe atrybuty produktu: warstwowe wnętrza, unikatowe połączenia smakowe, zróżnicowaną teksturę mas oraz szlachetną czekoladę. Ośmiosekundowe spoty prezentują Goplanę jako markę, oferującą atrakcyjny i unikalny […]

RAPORT: Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego

Ulubiona czekolada - styczeń 2013

Ostatniego dnia stycznia 2013 roku zakończyliśmy naszą sondę „Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki przedstawiamy poniżej. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 17 grudnia 2012 r. do 31 stycznia 2013 r. W sondzie oddano 144 głosy. Liderem niemal od samego początku została czekolada Milka. Drugie miejsce w wynikach naszej sondy zajęła marka Wedel, a podium zamykają ex aequo Goplana oraz Lindt. Pełne zestawienie prezentujemy na poniższym wykresie:   […]

Torciki w czekoladzie od marki Goplana

Torciki orzechowo - czekoladowe Goplana

Goplana rozszerzyła ofertę o innowacyjne cukierki – Torciki w czekoladzie deserowej. Nowa propozycja marki to odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów ceniących sobie intrygujące połączenia smakowe. Produkty są dostępne w sprzedaży od 20 października br. Nowa propozycja marki Goplana to innowacyjne trójwarstwowe cukierki oblane prawdziwą czekoladą. Torciki w czekoladzie deserowej są dostępne w najpopularniejszych wśród konsumentów wersjach smakowych: Torciki orzechowo-czekoladowe, Torciki orzechowo–śmietankowe, Torciki truflowo–pistacjowe i Torciki waflowo-karmelowe. Torciki charakteryzują unikatowe połączenia smakowe, zróżnicowana tekstura mas, trójwarstwowe nadzienia […]

Nowa Mieszanka Teatralna Goplana

Mieszanka Teatralna Goplana

Mieszanka Teatralna Goplana – wyjątkowa kompozycja cukierków o różnych smakach, zyskała nową odsłonę. Zmianie uległo opakowanie, gramatura, kształt oraz liczba oferowanych rodzajów cukierków. Produkt jest dostępny w tradycyjnym i nowoczesnym kanale sprzedaży od 14 listopada br. Goplana przygotowała niespodziankę dla wszystkich wielbicieli czekoladowych cukierków, odświeżając swój sztandarowy produkt – Mieszankę Teatralną. To idealna, słodycz na zimne, pochmurne dni oraz efektowny poczęstunek dla gości. Mieszanka Teatralna obejmuje obecnie cztery kultowe, najbardziej lubiane przez konsumentów, cukierkowe kreacje: […]

Poznaj przyjemność totalną. Sięgnij po Jeżyki! (wideo)

Jeżyki

9 marca br. pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki. Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest zbudowanie skojarzenia marki Jeżyki z uczuciem przyjemności totalnej, towarzyszącej szczęśliwym chwilom, a także prezentacja nowej linii ciastek Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry w ciemnej, deserowej czekoladzie marki Goplana. Emisję spotów reklamowych zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVPInfo, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych, min. w Polsat Film, Polsat Play, TVN Turbo, TVN siedem, TVN Style, TVN Meteo. Po raz pierwszy w historii marki Jeżyki, w […]