Marka Grześki rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną ”Back to school”, przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli słodkich wafelków czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, grześkim stylu. Akcja realizowana będzie w sieci placówek handlu tradycyjnego do 31 sierpnia 2014.
Wakacje już na półmetku. Z myślą o zbliżającym się roku szkolnym marka Grześki przygotowała wyjątkową promocję „Back to school”, która sprawi, że grześkie wafelki pojawią się w szkolnych plecakach nie tylko w formie słodkiej przekąski. Każdy kto kupi 3 dowolne wafelki tej marki, otrzyma oryginalny zeszyt – prezent, który na pewno się przyda w nadchodzącym roku szkolnym. Na wielbicieli słodkich wafelków czeka ponad 170 tysięcy zeszytów z unikalną, grześką grafiką na okładce.
Promocją objęte są wszystkie warianty „Grześków”. Działania promocyjne są skupione na tradycyjnym kanale dystrybucji – akcja „Back to school” realizowana jest w sieci sprzedaży detalicznej i w wybranych sieciach dystrybucji selektywnej. Promocję wspiera komunikacja w punktach sprzedaży – grześkie wafelki będą doskonale widoczne na półce, dzięki wyróżniającym się na tle kategorii materiałom POS.
Powrót dzieci do szkoły wiąże się z większym zapotrzebowaniem na smaczne, słodkie przekąski, które z łatwością można zjeść w trakcie szkolnej przerwy. Tym razem jednak, chcemy by grześkie wafelki towarzyszyły uczniom nie tylko w formie słodkiego wafelka… stąd pomysł na oryginalne zeszyty szkolne, w grześkim stylu. Akcja „Back to school” to kolejna aktywacja realizowana w ramach nowej komunikacji opartej na idei grześkości i przesłaniu „Bądź Grześki! Chrup swoje!”.
– mówi Beata Telega, Senior Brand Manager Grupy Colian.
Za projekt zeszytów i kreację materiałów POSM odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept.
Promocja potrwa do 31 sierpnia br.
Colian