Tego lata Bakoma zakręci rynkiem dzięki nowym produktom – wyciśniętym sokom owocowym Twist, dostępnym w dwóch smakach. Pomysł marki na smaczny napój Bakoma Twist lub zdrową przekąskę promowany jest w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności na YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu. W nowej kampanii marki Bakoma promowane są jogurty pitne oraz wyciśnięte soki Twist: jabłkowy i pomarańczowy. Nowe spoty telewizyjne w żartobliwy sposób […]
Bakoma
W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM. Pierwsza litera? Samodzielnie zasznurowane buty? Spoty reklamowe marki Bakuś emitowane w ramach kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” podkreślają więź łączącą […]
Na początku lutego ruszyła nowa kampania Bakomy promująca owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W reklamach i kampanii sponsoringowej w telewizji i Internecie pojawią się ponownie brand heroes marki – Kłosiaki, które na zasadach kontrastu, zabawnie wskazują, czym różni się świat mężczyzn i kobiet. Nowa kampania Bakomy skierowana jest głównie do mężczyzn. Promowany jest owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W ramach prowadzonych działań realizowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa m.in. w TV i kanałach tematycznych. Nowy spot reklamowy […]
Ruszył internetowy konkurs firmy Bakoma – „Owocowa Poczta Jogurtowa”. Na fanpage’u „Nieidealna”, promującym markę Premium Gold, można wygrać markowe zegarki i aż 90 zestawów prezentów. Wystarczy zaproponować najciekawsze rozwiązanie „nieidealnej sytuacji”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja content marketingu Goldbach Interactive (Poland). Aby wziąć udział w konkursie „Owocowa Poczta Jogurtowa”, należy polubić fanpage „Nieidealna” na Facebooku oraz wymyślić kreatywne wyjście z opisanej w aplikacji konkursowej niecodziennej sytuacji, w której znaleźć się może każda kobieta. Codziennie […]
Kampania promująca jogurty Bakoma Premium Frutica w Internecie wkracza w drugi etap. Po części wizerunkowej wprowadzającej ten kobiecy produkt na rynek, Bakoma stawia na edukację swoich konsumentek wyjaśniając, jakie znaczenie dla procesu zdrowego odżywiania ma indeks glikemiczny. Po półrocznej kampanii nieidealna.pl mającej na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej”, Bakoma rozpoczęła popularyzację pojęcia „indeks glikemiczny” (IG), które stało się USP (Unique Selling Point) tej część kampanii. Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie zdrowego […]
- 1