Bakoma Twist z sokami owocowymi

Bakoma TwistTego lata Bakoma zakręci rynkiem dzięki nowym produktom wyciśniętym sokom owocowym Twist, dostępnym w dwóch smakach. Pomysł marki na smaczny napój Bakoma Twist lub zdrową przekąskę promowany jest w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności na YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu.

W nowej kampanii marki Bakoma promowane są jogurty pitne oraz wyciśnięte soki Twist: jabłkowy i pomarańczowy. Nowe spoty telewizyjne w żartobliwy sposób pokazują bohaterów, którym tańczenie twista sprawia nie lada trudność. Sytuacje ukazane w spocie podsumowuje znany z poprzednich kampanii slogan: „Nie każdy powinien tańczyć Twista, ale każdy powinien Twista spróbować!”.

Zasięgowa kampania telewizyjna oparta jest głównie na 15” spotach emitowanych na kanałach tematycznych, przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. W ramach kampanii wideo wykorzystane zostały media społecznościowe, takie jak: Facebook, a także YouTube oraz formaty wideo przeznaczone do emisji w mobilu. Akcja potrwa do 31 sierpnia br.

Bakoma

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Bakoma, Bakoma Twist, Jogurt, Soki
Marka Bakuś z loterią i kampanią wizerunkową

W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa...

Zamknij