W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM.
Pierwsza litera? Samodzielnie zasznurowane buty? Spoty reklamowe marki Bakuś emitowane w ramach kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” podkreślają więź łączącą dzieci i rodziców. Głównymi bohaterami są najmłodsi, których świat jest pełen radości, a codzienność wypełniona nowymi odkryciami, zdobywaniem kolejnych umiejętności i dokonywaniem pierwszych samodzielnych wyborów. Reklamy emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz w internecie (VoD).
Reklama wizerunkowa marki Bakuś
Drugim etapem działań jest komunikacja loterii „Poszukiwacze nagród”, która rozpoczęła się 16 kwietnia. W każdym zakupionym kubeczku Bakusia rodzice będą mogli znaleźć kod dający szansę na udział w losowaniu nagród. Pula niespodzianek od Bakusia jest atrakcyjna, do wygrania są m.in.: rodzinne bilety do kina czy tablety umożliwiające wprowadzenie dziecka w świat nowych technologii. Oprócz tego, każdy kod to szansa oglądania bajek na VoD, co stwarza doskonałą okazję do spędzenia wieczoru razem ze swoją pociechą w towarzystwie jego ulubionych bohaterów. 30” spoty dedykowane loterii, utrzymane w bajkowej konwencji, emitowane będą w telewizji oraz internecie.
Loteria marki Bakuś
Za zakup i planowanie mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM. Autorem kreacji kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” jest agencja Kalicińscy.com, zaś loterii „Poszukiwacze nagród” – Kolman Advertising.
Bakoma