W tym roku marka HIT wprowadza nową Edycję Limitowaną, która zaskoczy odbiorców unikalnymi wariantami smakowymi. Edycja Limitowana HIT 2023 zachęca do eksplorowania nowości i dzielenia się nimi z ekipą przyjaciół, by pozytywnie nakręcać się nieznanymi dotąd wrażeniami smakowymi. Marka HIT przygotowała dwa warianty smakowe: Zakręcone Banoffee, czyli połączenie karmelu i banana oraz Słodkiego Arbuziaka o smaku arbuza. Edycja Limitowana będzie z łatwością wyróżniać się na tle portfolio HIT oraz konkurencji dzięki wyrazistym opakowaniom. Nowe warianty […]
Bahlsen Polska
Marka Krakuski, będąca liderem rynku w kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego. Nowe Krakuski to zgrabne połączenie dwóch niezwykle ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań. Zadbano o mocny branding stawiając na zmodyfikowany logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno […]
Uchwałą Rady Zarządu Grupy z dniem 1 września 2017 stanowisko Prezesa Zarządu Bahlsen Polska objął Dariusz Wardencki. Na tym stanowisku zastąpił Scotta Brankina, który w czerwcu ubiegłego roku objął stanowisko Członka Zarządu Grupy Bahlsen w Hanowerze. Dariusz Wardencki posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze FMCG. Pracował między innymi w takich międzynarodowych firmach jak Mondelez (Dyrektor Handlowy na obszar Chorwacji i Słowenii), LU Polska (Dyrektor Sprzedaży), Gillette oraz Procter&Gamble. Ostatnio pracował jako Dyrektor Sprzedaży w firmie […]
Prawdziwa gratka dla smakoszy ciastek marki HIT – nadchodzą kasowe HITY dla grzecznych i grzesznych. Firma Bahlsen przygotowała dwie intrygujące premiery z ciastkami Hit w roli głównej. HIT NIEBIAŃSKI to subtelne połączenie smaku białej czekolady i malin, HIT PIEKIELNY to istne wcielenie ciemnej czekolady i wiśni. Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki […]
Firma Bahlsen Polska wystartowała właśnie z ogólnopolską kampanią reklamową marki Krakuski, która jest dedykowana jej najnowszym produktom – linii Paluszki. Spot przygotowany specjalnie na potrzeby akcji można zobaczyć w największych stacjach głównych i tematycznych w kraju oraz serwisach VOD. Marka zaplanowała też działania w mediach społecznościowych, tj. Facebook i YouTube. Uzupełnienie kampanii stanowią nośniki outdoor, które możemy już oglądać w 10 największym miastach i aglomeracjach Polski. Nowości marki otrzymały także mocne wsparcie w punktach sprzedaży […]
Kultowe ciastka HIT firmy Bahlsen Polska dostępne są już w sprzedaży w nowej limitowanej odsłonie na rok 2016. Po ogromnym sukcesie produktów sezonowych nawiązujących do popularnych deserów, marka sięga po klasyczny smak z przeszłości. Nowość HIT Milky o smaku mleka skondensowanego w koncepcie RETRO mocno nawiązuje do modnych ostatnio czasów PRL-u. Zastosowana estetyka minionych lat przykuje uwagę konsumentów przy sklepowej półce. Produkt otrzyma wsparcie BTL w postaci ekspozytorów inspirowanych kształtem kultowej tuby oraz wobblerów w […]
Firma Bahlsen wprowadza na rynek Krakuski Petit Beuree w wersji pełnoziarnistej. To idealna propozycja dla wszystkich prowadzących zdrowy tryb życia. Krakuski Petit Beurre Pełnoziarniste dzięki wysokiej zawartości mąki pszennej razowej (79%) stanowią doskonałe źródło błonnika pokarmowego. Produkt doskonale nadaje się także jako składnik zdrowych przekąsek oraz deserów, a jego impulsowy wariant 50 g jest idealny do schrupania na spacerze czy w pracy. Jakość gwarantowana przez Krakuski to brak dodatku barwników, substancji konserwujących i utwardzonych tłuszczów […]
Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył całkiem nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie. Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – czołowa marka w segmencie markiz, Krakuski […]
Kontynuując cykl wywiadów, po raz kolejny zajrzeliśmy do firmy Bahlsen. Tym razem na nasze pytania odpowiada Pani Agnieszka Prusaczyk, Specjalista ds. PR w firmie Bahlsen Polska. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Marka HIT to jedna z najpopularniejszych marek ciastek wśród polskich konsumentów. Myśląc o markizach, konsument przeważnie kojarzy je właśnie z HITami. Skąd Pani zdaniem wziął się fenomen tej marki? Sukces marki HIT to wypadkowa doskonałego produktu, bardzo dobrej relacji ilości ciastek do ceny, unikalnego […]
Marka Leibniz przygotowała dla dzieci smakowitą niespodziankę – wspaniałe Rożki, które można jeść przez okrągły rok! Leibniz Rożki to nowość w segmencie herbatników. Unikatowy kształt herbatnika w postaci rożka to ciekawa propozycja na deser lub przekąskę w szczególności dla małych łasuchów. Oprócz atrakcyjnego kształtu Leibniz oferuje pyszne smaki – Rożki dostępne są w dwóch wariantach – z kremem o smaku czekoladowo-orzechowym oraz truskawkowym. Wygodny w trzymaniu wafelek zapewni, że pałaszując Rożki nie pobrudzimy sobie rąk. Co ważne, herbatniki […]