Marka Krakuski, będąca liderem rynku w kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego.
Nowe Krakuski to zgrabne połączenie dwóch niezwykle ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań.
Zadbano o mocny branding stawiając na zmodyfikowany logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno wyróżnia się na opakowaniu. Nawigację pomiędzy poszczególnymi wariantami produktowymi ułatwiają natomiast charakterystyczne banderole oraz nowoczesna prezentacja produktu, która pomoże konsumentowi odnaleźć swój ulubiony wariant Krakusków. Odświeżeniu uległy również pozostałe grupy produktowe. Paluszki, w których jeszcze bardziej podkreślono apetyczność produktu oraz Petit Beurre oraz Maltanki, gdzie w nowej szacie graficznej wyraźnie daje się odczuć powiew nowoczesności.
Gruntowna zmiana strategii marki powiązana jest także ze zmianą mix-u produktowego w kluczowych dla marki segmentach ciastek kruchych i kruchych z czekoladą. Odpowiadając na potrzeby rynku dokonano powiększenia opakowań w dziewięciu najważniejszych produktach o średnio 20-30%. Powiększone opakowania są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy oczekują od marki oferowania ich ulubionych ciasteczek w dużych, rodzinnych opakowaniach przy zachowaniu przystępnej ceny.
W ramach wprowadzenia nowej platformy pozycjonowania przewidziane jest silne wsparcie ATL i BTL. Kampania będzie widoczna w telewizji oraz internecie na kanałach komunikacji marki. Krakuski zyskają nową stronę WWW, której nowa odsłona ruszy już niebawem.
Bahlsen Polska