Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Lesznie zaprasza firmy z branży spożywczej do wzięcia udziału w jesiennej edycji Targów Spożywczych, które odbędą się 1 października 2016 r. Pod hasłem „smaki natury” produkty zaoferują ekologiczne gospodarstwa oraz firmy, które w swojej działalności skupiają się na produkcji żywności tradycyjnej, regionalnej i ekologicznej. Tegoroczne targi są dedykowane również branży piwowarskiej. Swoje produkty zaprezentują browary rzemieślnicze i domowi piwowarze. Właściciele food truck’ów będą mogli serwować swoje specjały w akompaniamencie małych browarów. […]
1 lipca ruszyła letnia kampania outdoorowa marki Profi obejmująca kampanię billboardową na terenie całego kraju oraz reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej. Reklamowane produkty to zupy gotowe do spożycia Profi oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem Profi. Kampania reklamowa dedykowana została specjalnie na czas wakacyjny i nawiązuje do ulubionych letnich aktywności Polaków. Wielkoformatowe reklamy z hasłami: Szczyt smaku, Wiosłuj zupę, Smaruj do brzegu, Głodnemu PoMorze widoczne będą przy głównych trasach wjazdowych i wyjazdowych, w popularnych kierunkach turystycznych tj. […]
Czy zdrowe żywienie dziecka i wygoda rodzica mogą iść ze sobą w parze? Gerber udowadnia, że to możliwe, wprowadzając na rynek nową linię produktów – owocowe deserki w tubkach. Dlaczego dzieci kochają owoce? Dzieci chętnie sięgają po owoce, głównie ze względu na ich słodki smak, różnorodność kształtów, kolorów i aromatów. Owoce to jednak nie tylko przyjemność dla małego podniebienia, ale także ważne źródło witamin niezbędnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju niemowląt i małych dzieci, m.in. […]
Duża paczka żelków Miśki Akuku! będzie jeszcze większa. Marka Akuku! startuje z letnią promocją konsumencką. Jednocześnie żelki zyskają 9% soku owocowego, a zmianie ulegnie szata graficzna opakowania. Kultowe żelki Miśki Akuku! będą dostępne w jeszcze większym, limitowanym opakowaniu. Z początkiem lipca startuje promocja Miśków Akuku!. Przy zakupie paczki o gramaturze 180 g konsument otrzyma 15 g produktu gratis, o czym będzie informował komunikat na żółtym tle na froncie opakowania. Letnia promocja potrwa do wyczerpania zapasów. […]
1 lipca 2016 r. Lana Popović obejmie stanowisko dyrektor generalnej The Coca-Cola Company w Polsce i krajach bałtyckich. Będzie odpowiedzialna za strategię firmy, innowacje, marketing i komunikację oraz za współpracę z partnerem biznesowym Coca-Cola HBC, będącym rozlewcą i dystrybutorem produktów Coca-Cola na wszystkich czterech rynkach. Lana Popović pracuje w The Coca-Cola Company od 15 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska zarządzając działalnością firmy, jej strategią i marketingiem. W 2006 roku została dyrektor generalną w Chorwacji, a wkrótce […]
Salami od lat cieszy się uznaniem wymagających smakoszy wędlin. Kiełbasa, której historia sięga czasów starożytnego Rzymu, łączy bowiem w sobie wyjątkowy smak i wartości odżywcze, będące źródłem niezbędnej energii. Właśnie taki produkt – dodatkowo bezglutenowy, bez dodatku: fosforanów i glutaminianu sodu – pod nazwą Salami dojrzewające – wprowadziła do swojej bogatej oferty firma Gzella. Skład to podstawa Tym, co wyróżnia Salami mini dojrzewające, jest wysoka zawartość mięsa – 100g kiełbasy uzyskano ze 125g drobno zmielonego […]
Tego lata Bakoma zakręci rynkiem dzięki nowym produktom – wyciśniętym sokom owocowym Twist, dostępnym w dwóch smakach. Pomysł marki na smaczny napój Bakoma Twist lub zdrową przekąskę promowany jest w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności na YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu. W nowej kampanii marki Bakoma promowane są jogurty pitne oraz wyciśnięte soki Twist: jabłkowy i pomarańczowy. Nowe spoty telewizyjne w żartobliwy sposób […]
Pamapol S.A. – czołowy polski producent dań gotowych został oficjalnym dostawcą żywności na Światowe Dni Młodzieży 2016 w Krakowie. Na potrzeby wydarzenia jakim są Światowe Dni Młodzieży 2016, Pamapol zorganizował w ramach swoich struktur Mobilną Grupę Gastronomiczną – organ, mający na celu pełną obsługę dostawy żywności podczas tego wydarzenia. Pielgrzymi będą mieli do dyspozycji dwa rodzaje punktów gastronomicznych: stacjonarne oraz mobilne, działające na zasadzie food trucków. Innowacje to podstawa Na największe w Polsce wydarzenie o […]
Śmietany od OSM Piątnica to produkty uwielbiane przez miliony konsumentów. Dlatego też znane i stanowiące nieodłączny element wielu dań kwaśne Śmietany 12% i 18% od OSM Piątnica są teraz dostępne w nowych, limitowanych wersjach opakowań 220 g. Dzięki temu klienci zyskują dodatkowe 20g produktu gratis. Kwaśne śmietany 12% i 18% w większej gramaturze to ukłon OSM Piątnica w stronę konsumentów, którzy na co dzień bardzo chętnie wykorzystują śmietany Spółdzielni w kuchni. Doceniane za powtarzalną jakość, […]
1 czerwca wystartował konkurs organizowany przez markę Oranżada Hellena. Zadanie dla uczestników polega na opisaniu powodów do dumy z bycia Polakiem. Nagrodą główną w konkursie jest dwuosobowa wycieczka na Kubę. Kreatywnie o patriotyzmie Już 1 czerwca – na dedykowanym serwisie www.oranzadanakubie.pl ruszył ogólnopolski konkurs Oranżady Hellena. Akcja promuje nowoczesny patriotyzm oraz wzmacnianie pozytywnych emocji wokół poczucia dumy narodowej. Uczestnicy mają przed sobą zadanie kreatywne – opisanie, z czego są dumni jako Polacy. Odpowiedzi powinny być […]