Oranżada Hellena rusza z konkursem konsumenckim

Oranżada Hellena Plakat Kuba Wojewódzki1 czerwca wystartował konkurs organizowany przez markę Oranżada Hellena. Zadanie dla uczestników polega na opisaniu powodów do dumy z bycia Polakiem. Nagrodą główną w konkursie jest dwuosobowa wycieczka na Kubę.

Kreatywnie o patriotyzmie

Już 1 czerwca – na dedykowanym serwisie www.oranzadanakubie.pl ruszył ogólnopolski konkurs Oranżady Hellena. Akcja promuje nowoczesny patriotyzm oraz wzmacnianie pozytywnych emocji wokół poczucia dumy narodowej. Uczestnicy mają przed sobą zadanie kreatywne – opisanie, z czego są dumni jako Polacy. Odpowiedzi powinny być utrzymane w konwencji aktualnych spotów reklamowych marki. Do każdego zgłoszenia ma być dołączone zdjęcie obrazujące powód do dumy.

Spośród nadesłanych zgłoszeń, jury wybierze laureata nagrody głównej oraz 35 zwycięzców nagród dodatkowych. Gra toczy się o wysoką stawkę, gdyż pierwszą nagrodą jest dwuosobowa wycieczka na Kubę! W konkursie można również wygrać 5 rowerów Romet WAGANT 1 lub GAZELA 1 (do wyboru po wygranej), 10 iPodów Nano 16 GB oraz 20 kolorowych hamaków.

Konkurs jako element strategii marki

Oranżada Hellena – polski produkt z długoletnią tradycją, w swojej komunikacji podkreśla rodzime pochodzenie i wysoką jakość kultowego napoju. Kontynuując kampanię pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, marka promuje wartości patriotyczne, również w wymiarze ekonomicznym. Przekaz wzmacniany jest wizerunkiem nowoczesnego patrioty – Kuby Wojewódzkiego, który w tym sezonie jest bohaterem spotów telewizyjnych marki. Ogólnopolski konkurs konsumencki potrwa do 15 lipca. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do końca lipca.

Regulamin dostępny na stronie: www.oranzadanakubie.pl

Hellena

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Hellena, Konkurs, Konkurs konsumencki, Kuba Wojewódzki
Oranżada Hellena na Euro 2016

Z okazji tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, Oranżada Hellena przygotowała akcję pod hasłem „Polska biała czerwona”. Rodzima marka promuje...

Zamknij