Pamapol S.A. – czołowy polski producent dań gotowych został oficjalnym dostawcą żywności na Światowe Dni Młodzieży 2016 w Krakowie.
Na potrzeby wydarzenia jakim są Światowe Dni Młodzieży 2016, Pamapol zorganizował w ramach swoich struktur Mobilną Grupę Gastronomiczną – organ, mający na celu pełną obsługę dostawy żywności podczas tego wydarzenia. Pielgrzymi będą mieli do dyspozycji dwa rodzaje punktów gastronomicznych: stacjonarne oraz mobilne, działające na zasadzie food trucków.
Innowacje to podstawa
Na największe w Polsce wydarzenie o skali ogólnoświatowej, przygotowaliśmy innowacyjne rozwiązania w zakresie produktowym, opakowaniowym i logistycznym. Opracowaliśmy całkiem nową linię produktów dań gotowych, które nie wymagają systemu chłodzenia i wpisują się w trend convenience – są wygodne w użyciu, szybkie w przygotowaniu i równocześnie sprawdzają się w roli smacznego, pełnowartościowego posiłku.
– mówi Robert Jankowski, Prezes Zarządu Pamapol S.A.
Dania gotowe będą dystrybuowane w obrębie całego terenu przeznaczonego dla pielgrzymów. Wśród nowego asortymentu, pielgrzymi będą mogli znaleźć takie propozycje, jak fasolka po bretońsku, danie chińskie, danie meksykańskie, makaron z klopsikami w sosie bolońskim, sałatka polska z kurczakiem czy sałatka warzywna z ryżem. Asortyment dedykowany Światowym Dniom Młodzieży, będzie się także mocno wyróżniał pod względem opakowań – będą to specjalnie zaprojektowane, bezpieczne, lekkie i wygodne plastikowe pudełka, stanowiące innowację na tle pozostałych opakowań produktów w tej kategorii.
Logistyka kluczem wydajności
Pamapol został wybrany spośród innych producentów ze względu na doświadczenie oraz mocne zaplecze produkcyjno-operacyjne i magazynowe. Jako wieloletni lider i wicelider rynku w kategorii dań gotowych, Pamapol jest dostawcą nie tylko dla największych sieci kanału nowoczesnego i hurtowni w całej Polsce, ale także dla podmiotów użyteczności publicznej, takich jak np. Caritas.
Dostawa żywności na największe w Polsce wydarzenie o skali ogólnoświatowej, wymagała opracowania specjalnego modelu działania, opartego na przemyślanej strategii logistyczno-operacyjnej oraz rozbudowanej sieci dystrybucji.
Pamapol to duża, notowana na giełdzie grupa kapitałowa, ekspert w branży, ale przede wszystkim doświadczony producent, który potrafi zapewnić bezpieczeństwo produkcji i dystrybucji na każdym etapie. Wydarzenie o takiej skali wymaga wyprodukowania setek tysięcy produktów dedykowanych Światowym Dniom Młodzieży 2016. My jesteśmy w stanie to zrobić, mamy doświadczenie, zaplecze, świetnie opracowaną strategię i atrakcyjny produkt do dystrybucji – m.in. właśnie dlatego organizatorzy ŚDM nam zaufali.
– tłumaczy Robert Jankowski.
Pamapol S.A.