Rusza letnia kampania reklamowa marki PROFI

Profi - Smaruj do brzegu1 lipca ruszyła letnia kampania outdoorowa marki Profi obejmująca kampanię billboardową na terenie całego kraju oraz reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej.

Reklamowane produkty to zupy gotowe do spożycia Profi oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem Profi. Kampania reklamowa dedykowana została specjalnie na czas wakacyjny i nawiązuje do ulubionych letnich aktywności Polaków. Wielkoformatowe reklamy z hasłami: Szczyt smaku, Wiosłuj zupę, Smaruj do brzegu, Głodnemu PoMorze widoczne będą przy głównych trasach wjazdowych i wyjazdowych, w popularnych kierunkach turystycznych tj. nad morzem, na pojezierzu mazurskim, w górach, a także w największych miastach w Polsce.

Kampania reklamowa, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki, potrwa od 1 lipca br. do połowy sierpnia br. Działania towarzyszące:

  • komunikacja social media (fanpage Facebook, Twitter, Instagram)
  • akcje konkursowe w blogosferze
  • komunikacja na Blogu firmowym Profi Odzyskaj dzień na www.profi.com.pl
  • akcje promocyjne nad polskim morzem
  • banery na wybranych kampingach

Profi

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Kampania reklamowa, Pasztet, Profi
Marka Bakuś z loterią i kampanią wizerunkową

W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa...

Zamknij