Gotowe dania od firmy Rolnik

Szybkie tempo życia sprawia, że większość z nas coraz mniej czasu może poświęcić na przygotowywanie codziennych obiadów. Dania gotowe to idealna propozycja kulinarna dla współczesnego konsumenta, który bywa zajęty „od rana do nocy”. Nowe propozycje od marki ROLNIK sprawdzą się w nadchodzącym sezonie urlopowo-wakacyjnym, w którym z reguły nie mamy czasu gotować w kuchni. Dania gotowe Rolnik to kompozycja polskich warzyw, mięs oraz starannie dobranych przypraw i dodatków. Linię otwierają powszechnie znane i lubiane dania: […]

Dwie nowości piwa Łomża w butelce 0,33l

Piwo Łomża Export 0,33

Marka piwa Łomża wkracza w tegoroczny sezon piwny z dwiema nowościami. Pierwsza wiąże się z rozszerzeniem linii opakowań flagowego wariantu – piwa Łomża Export.  Do półlitrowej butelki bezzwrotnej i puszki dołączyła w kwietniu bezzwrotna zielona butelka 0,33 l, czyli popularny „bączek”. Druga nowość to piwo Łomża Jasne Pełne. Stanowi ono nawiązanie do pierwszego piwa, które w 1968 roku trafiło na lokalny rynek po uruchomieniu browaru w Łomży – było to  piwo jasne typu lager w […]

Nowa odsłona Ginu Lubuskiego

Nowa odsłona Ginu Lubuskiego

Wraz z początkiem marca firma HENKELL & CO. VINPOL Polska Sp. z o.o. odświeżyła wizerunek znanej marki LUBUSKI GIN & TONIC. To tradycyjne połączenie ginu o wyraźnym smaku jałowca oraz gorzkiego napoju gazowanego ma na całym świecie ogromną rzeszę fanów. Gin uznawany jest za jeden z pierwszych, smakowych alkoholi. Najczęściej łączy się go z tonikiem, który niweluje jego goryczkę. Na takie połączenie decyduje się nawet sama brytyjska Królowa Matka. Idealne połączenie to 50 ml alkoholu […]

Wielozbożowe ciastka belVita Truskawki & Jogurt Naturalny

belVita Śniadanie Pyszne Nadzienie

Kończymy z zimową szarością i rutyną. Od dziś jemy zbilansowane śniadania na wiele sposobów – dokładnie takie, na jakie mamy ochotę i wygodne w przygotowaniu. Dzięki nowej belVicie Pyszne Nadzienie Truskawki i Jogurt Naturalny przywitamy każdy dzień z jeszcze większą ilością pomysłów na zbilansowane śniadanie. Czekamy na wiosnę i lato, które przyniosą bogactwo warzyw oraz owoców, a wraz z tym większą swobodę w kuchni i przełamanie zimowej nudy. Już niedługo wykorzystamy wiosenny przypływ energii, by […]

Lekka jak piórko – nowa kampania Biało-Białego Ptasiego Mleczka

Ruszyła najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Wedel, z cyklu „Lubię to”, tym razem dedykowana piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Celem akcji jest zaprezentowanie kultowego produktu od Wedla, który teraz dostępny jest w limitowanej edycji w białej czekoladzie. Ada i Franek to główni bohaterowie nowej reklamy Wedla poświęconej piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Spot jest kontynuacją rozpoczętej na początku roku kampanii pod hasłem „Lubię to”, utrzymanej w lekkiej i zabawnej konwencji, pokazującej radość, której każdy z nas doświadcza […]

Wiśnie drążone Fruta od marki Stovit

Wiśnie drążone STOVIT

Wiśnie drążone FRUTA to propozycja dla wszystkich, którzy pragną doskonałego smaku, ale i najwyższej jakości gotowych produktów. STOVIT zamknął w słoiku soczyste wiśnie zanurzone w naturalnej zalewie z dodatkiem cukru. Nie znajdziecie Państwo tu konserwantów i sztucznych barwników. Wiśnie drążone FRUTA stanowią świetną pomoc dla każdej pani domu – są niezbędne w czasie wypieków, gdy z powodzeniem wypełnią wnętrze drożdżowych rogalików czy babeczek, ale również idealnie komponują się z naleśnikami, goframi czy też biszkoptami domowej […]

Klienci Biedronki będą testować nowe produkty

Biedronka - Testujemy

7 kwietnia wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka Testujemy. Dzięki dedykowanej platformie internetowej www.testujemy.biedronka.pl klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka. Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje […]

Chrupiąca sałatka od Bakalland

Bakalland - Chrupiąca sałatka

Wiosna już przybyła i bardziej zbliża nas do upragnionego lata. To idealny czas na aktywność fizyczną i zmianę nawyków żywieniowych. W sezonie wiosenno-letnim chętnie zmieniamy ciężki posiłki na  rzecz lekkich, pysznych, kolorowych sałatek, które od tej wiosny będą jeszcze pyszniejsze, bo… chrupiące. Bakalland „Chrupiąca sałatka” to nowość stworzona z myślą o wielbicielach sałatek.  Naturalnie prażone w piecu ziarna słonecznika i dyni z domieszką orzeszków pinii sprawią, że każda sałatka będzie jeszcze smaczniejsza i pożywniejsza. Świeże […]

Wielkanocna kampania reklamowa margaryny Palma

PALMA - reklama

Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce. Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto Spółka Bielmar konsekwentnie prowadzi wizerunkową komunikację margaryny Palma z Murzynkiem od 2011 roku. W kreacjach reklamowych kampanii w okresie przedświątecznym dominują tradycyjne ciasta wielkanocne: mazurek, baba i sernik. Margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale […]

Barszcz biały i Majonez wyborny od Amino

Marka Amino wprowadza na rynek nowe produkty – zupę instant Barszcz biały i Majonez wyborny. Amino proponuje konsumentom Barszcz biały z myślą o smacznych i spokojnych świętach wielkanocnych. Będzie on świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy świąteczną zupę chcą ugotować w sposób prosty i sprawdzony. Tradycyjny smak dania zapewnią zioła i przyprawy, między innymi czosnek, cebula, pietruszka i obowiązkowy majeranek. Barszcz biały Amino można przygotować według wskazówek na opakowaniu lub dodać go do domowego wywaru, by […]