Klienci Biedronki będą testować nowe produkty

Biedronka - Testujemy7 kwietnia wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka Testujemy. Dzięki dedykowanej platformie internetowej www.testujemy.biedronka.pl klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka.

Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje o aktualnych testach  i rankingach. Spośród zarejestrowanych osób, 500 użytkowników, którzy jako pierwsi zadeklarują chęć udziału w badaniach, otrzyma testowe próbki kilku smaków lub wariantów danego produktu. Opinie na temat testowanych produktów będzie można zgłaszać za pośrednictwem formularza online. Zwycięskie produkty trafią na półki sklepów Biedronka i będą oznaczone specjalnym logo i hasłem „Zwycięzca testujemy.biedronka.pl”. Użytkownicy, którzy zgłoszą zwycięskie produkty, otrzymają je jako pierwsi. Ci, którzy nie zdążą wziąć udziału w testach, mogą wyrazić swą opinię w rankingach oceniających produkty już dostępne w ofercie Biedronki.

W celu propagowania programu Testujemy, została zaplanowana dedykowana kampania marketingowa. Jej główne hasła to: „Radość z zakupów rośnie jak na drożdżach, gdy razem tworzymy ofertę Biedronki”, „Masz nosa do wyjątkowych produktów? Zostań naszym testerem i decyduj”, „Weź na ząb coś nowego! Wybieraj produkty, które wejdą do oferty”. Kampania będzie obecna w materiałach drukowanych Biedronki oraz w internecie.

Program Testujemy wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty. Służy temu m.in. Biuro Obsługi Klienta, czynne przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, dzięki któremu klienci Biedronki mogą zgłaszać swoje uwagi. Biedronka na bieżąco reaguje na sygnały od klientów i weryfikuje zgłaszane sugestie. Dzięki zgłoszeniom klientów zostało wprowadzonych wiele zmian dotyczących oferty, oznakowania produktów, czy dostępnych kompozycji smakowych.

Celem akcji Testujemy jest również podnoszenie świadomości konsumenckiej. W tym obszarze Biedronka realizowała m.in. wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia program „Czytajmy etykiety”, w ramach którego klienci mogli skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet zamieszczanych na produktach spożywczych.

Jeronimo Martins Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Biedronka, Dyskont, Dyskont spożywczy, Jeronimo Martins
Czerwona Torebka
Czerwona Torebka zwiększa przychody

W 2013 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Czerwona Torebka przekroczyły 210 mln zł w porównaniu do 75,8 mln zł...

Zamknij