Wielkanocna kampania reklamowa margaryny Palma

Kampania reklamowa margaryny PalmaKluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce.

Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto Spółka Bielmar konsekwentnie prowadzi wizerunkową komunikację margaryny Palma z Murzynkiem od 2011 roku. W kreacjach reklamowych kampanii w okresie przedświątecznym dominują tradycyjne ciasta wielkanocne: mazurek, baba i sernik. Margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale wpisuje się w trend pieczenia od podstaw i kontekst polskiej tradycji kulinarnej.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w TVP, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych, między innymi, w paśmie śniadaniowym, przed wybranymi serialami, programami kulinarnymi i prognozą pogody. Dodatkowo, 15-sekundowe spoty pojawią się na platformie ipla.tv.

Emisje spotów reklamowych przed wszystkimi seansami filmowymi w kinach sieci Helios w całej Polsce potrwają do 10 kwietnia br.

W Warszawie, Krakowie i Poznaniu komunikacja jest prowadzona na formatach reklamy zewnętrznej –  billboardach i citylightach. W prasie zaplanowano wizerunkowe reklamy w tytułach kobiecych i kulinarnych wydawnictw: Bauer, Edipresse, Burda oraz Phoenix Press. Dodatkowe wsparcie prosprzedażowe zapewnią emisje w magazynach branżowych oraz działania w punktach  handlowych.

Kreację i produkcję wszystkich materiałów do kampanii – spotów telewizyjnych oraz grafik reklamowych powierzono agencji Innovations Crazy Mouse. Media do kampanii zakupił Innovations Media. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

ZT Bielmar

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.