Lekka jak piórko – nowa kampania Biało-Białego Ptasiego Mleczka

Ruszyła najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Wedel, z cyklu „Lubię to”, tym razem dedykowana piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Celem akcji jest zaprezentowanie kultowego produktu od Wedla, który teraz dostępny jest w limitowanej edycji w białej czekoladzie.

Wedel Ptasie Mleczko Białe - kadry z reklamy

Ada i Franek to główni bohaterowie nowej reklamy Wedla poświęconej piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Spot jest kontynuacją rozpoczętej na początku roku kampanii pod hasłem „Lubię to”, utrzymanej w lekkiej i zabawnej konwencji, pokazującej radość, której każdy z nas doświadcza na co dzień na swój własny sposób. Tym razem w spocie pojawia się motyw bitwy na poduszki ilustrujący chwile niebiańskiej przyjemności.

Reklama TV:

Kameralny charakter spotu w połączeniu ze ścieżką dźwiękową („I’m in heaven”) tworzy wyjątkowy klimat wokół przedstawianej historii. Reklama wprowadza telewidzów w stan błogości i… niebiańskiej przyjemności, podkreślając jednocześnie główne walory produktu.

Spoty reklamowe 30” i 15” emitowane będą w głównych kanałach telewizyjnych oraz wielu stacjach tematycznych. Akcję uzupełnią działania w Internecie, PR oraz na nośnikach outdoor.

Prace nad nową kampanią ze strony firmy Wedel nadzorowała Marta Szwakopf, Kierownik Zarządzania Komunikacją Marki. Za kreację spotów odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication. Kampania potrwa od 10 kwietnia do 25 maja 2014 roku.

Wedel

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.