Nowa odsłona Ginu Lubuskiego

Nowa odsłona Ginu LubuskiegoWraz z początkiem marca firma HENKELL & CO. VINPOL Polska Sp. z o.o. odświeżyła wizerunek znanej marki LUBUSKI GIN & TONIC. To tradycyjne połączenie ginu o wyraźnym smaku jałowca oraz gorzkiego napoju gazowanego ma na całym świecie ogromną rzeszę fanów.

Gin uznawany jest za jeden z pierwszych, smakowych alkoholi. Najczęściej łączy się go z tonikiem, który niweluje jego goryczkę. Na takie połączenie decyduje się nawet sama brytyjska Królowa Matka. Idealne połączenie to 50 ml alkoholu i 200 ml toniku. Przed podaniem warto wrzucić do tej mieszanki kilka kostek lodu, a sam drink ozdobić kawałkiem limonki lub cytryny.

Wyrafinowana kompozycja smakowa LUBUSKIEGO GINU z tonikiem w orzeźwiających proporcjach jest teraz dostępna w nowej, szklanej butelce w oryginalnej szacie graficznej.

Przemiana marki niesie za sobą również nowy smak (LUBUSKI GIN & LIME), a także zdecydowanie lepszą cenę. Nowoczesny design oraz wysoka jakość produktu z pewnością zagwarantuje wspaniałe doznania zarówno smakowe jak i estetyczne.

Pomimo nowego wizerunku, LUBUSKI GIN & TONIC zachował swój fantastyczny smak i aromat. Charakterystyczny smak z delikatną nutą goryczki doskonale ugasi każde pragnienie.

Henkell & Co. Vinpol Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alkohol, Gin, Gin Lubuski, Henkel, Producent alkoholi, Rynek alkoholi
Finlandia Thermo Winter 2013
Finlandia Vodka najlepiej ocenianą wódką przez Polaków

Finlandia® Vodka po raz kolejny zdobyła pozycję lidera pod względem ocen konsumentów. Według badań przeprowadzonych w 2013 roku przez Centrum...

Zamknij