Koral stawia na Granda i Lodowe finezje

Lody Koral GrandProducent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok.

Rok 2018 będzie rokiem Granda. Cechy produktu, takie jak: specjalnie skomponowana dla tej linii czekolada, wyborne bakalie, pyszny sos i nowe opakowania, oraz konkurs konsumencki i spektakularna kampania reklamowa w kanałach ATL i BTL sprawią, że lody Grand będą prawdziwą gwiazdą sezonu wiosna-lato.

– mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.

Już z końcem marca rozpocznie się kampania reklamowa lodów Grand, w ramach której w telewizji, internecie oraz radiu emitowany będzie nowy spot lodów Grand Gold. Na początek kwietnia zaś planowany jest konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile”, który dotyczył będzie lodów Grand oraz Grand Gold. Konkurs wsparty będzie kampanią w Internecie i materiałami POS. Wśród nowych smaków Grandów znajdą się: Grand Panna Cotta, Grand Gold Mint, Grand Gold Orange oraz Grand Gold Snack Coconut.

Kolejną nowością z półki premium będzie Lodowa finezja w opakowaniach familijnych o objętości netto 1L. Lodowa finezja to pyszny deser z najlepszej jakości śmietanką, ze 100% polskimi owocami oraz wyborną czekoladą. Lodowy deser dostępny będzie w czterech smakach z owocami oraz w odsłonie z czekoladą belgijską.

Oferta lodów impulsowych Koral, oprócz nowych smaków Grandów, powiększy się o: Rożka śmietankowego z sosem porzeczkowym, Rollera o smaku gumy balonowej, Łaciatych w czekoladzie na patyku oraz Świderka kolor. Zupełnie nowym produktem będzie Ice Coffee o smaku cappuccino, w wygodnym, komplementarnym opakowaniu ze składaną łyżeczką.

Sprzedaż lodów Koral wsparta będzie kampanią reklamową spotu, skierowanego do młodzieży oraz działaniami w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Markę Bracia Koral – Lody jak dawniej promować będzie spot o rodzinnym, zgodnym ze strategią marki, charakterze. Za działania digitalowe marki Koral w Internecie odpowiedzialna jest agencja Veneo, natomiast działaniami dla Braci Koral zajmie się SMI Communication.

Przedstawienie nowej oferty brandów, planów mediowych, warunków handlowych na 2018 rok oraz degustacja nowości miały miejsce podczas uroczystego otwarcia sezonu, zorganizowanego dla kluczowych kontrahentów z rynku tradycyjnego.

Więcej nowości, cennik oraz katalog produktowy marki Koral można znaleźć na stronie internetowej www.koral.com.pl

Koral

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Bracia Koral, Branża lodów, Fabryka lodów, Ice Coffee, Koral, Lody, Lody familijne, Lody impulsowe, Lody Koral, Piotr Gąsiorowski, Polskie lody, PPL Koral
Bracia Koral - Ten sezon był przebojem
Bracia Koral: Ten sezon był przebojem

Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej co roku zdobywa większe udziały w rynku. Wiele kompozycji smakowych z oferty tego...

Zamknij