Nowa odsłona marki Odra

Odra - Najlepiej RazemObecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.

Zmiana identyfikacji wizualnej marki Odra z jednej strony ma na celu otwarcie się na nowych odbiorców, wskazanie im dlaczego warto jej zaufać, sięgnąć po nią i zaprzyjaźnić się z nią. Z drugiej zaś jest narzędziem powrotu do korzeni.

Kotwica, symbol który towarzyszył marce od 1950, powraca w logo po 9 latach i oznacza nawiązanie do kapitału marki jakim jest tradycja i bezpieczeństwo.

Warto podkreślić, że Odra, mimo tego, że posiada swoją długoletnią historię, w swojej nowej komunikacji nie odwołuje się do niej, będzie ją tworzyć razem z ludźmi. Uścisk dłoni – symbol nowej platformy Najlepiej Razem, oznaczają jedność i bezpieczeństwo, chwile które są ważne, bo spędzane wspólnie. Platforma komunikacji marki ma skupić najlepsze historie z ludźmi w roli głównej, którymi warto się dzielić, a z których wybrzmi idea marki – Najlepiej Razem.

Zmianie uległy również opakowania produktów m.in.: Chałwy, Duetki Familijnej czy Mleczka Familijnego. Nowy logotyp w połączeniu z odświeżonym projektem opakowania tworzą czytelną dla konsumenta, spójną całość.

Grupa Otmuchów

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Grupa Otmuchów, Najlepiej Razem, Odra, Otmuchów, Producent słodyczy, Rebranding
Czekolada Wawel Całusy Owoce Leśne
Zakochany Wawel ze słodką ofertą na Walentynki

Portfolio marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również ofertą, która idealnie sprawdzi się, jako prezent dla bliskiej...

Zamknij