Nowa odsłona marki Odra

Odra - Najlepiej RazemObecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.

Zmiana identyfikacji wizualnej marki Odra z jednej strony ma na celu otwarcie się na nowych odbiorców, wskazanie im dlaczego warto jej zaufać, sięgnąć po nią i zaprzyjaźnić się z nią. Z drugiej zaś jest narzędziem powrotu do korzeni.

Kotwica, symbol który towarzyszył marce od 1950, powraca w logo po 9 latach i oznacza nawiązanie do kapitału marki jakim jest tradycja i bezpieczeństwo.

Warto podkreślić, że Odra, mimo tego, że posiada swoją długoletnią historię, w swojej nowej komunikacji nie odwołuje się do niej, będzie ją tworzyć razem z ludźmi. Uścisk dłoni – symbol nowej platformy Najlepiej Razem, oznaczają jedność i bezpieczeństwo, chwile które są ważne, bo spędzane wspólnie. Platforma komunikacji marki ma skupić najlepsze historie z ludźmi w roli głównej, którymi warto się dzielić, a z których wybrzmi idea marki – Najlepiej Razem.

Zmianie uległy również opakowania produktów m.in.: Chałwy, Duetki Familijnej czy Mleczka Familijnego. Nowy logotyp w połączeniu z odświeżonym projektem opakowania tworzą czytelną dla konsumenta, spójną całość.

Grupa Otmuchów

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.