Sieć sklepów SPAR Polska troszcząc się o los zwierząt hodowlanych kieruje do swoich franczyzobiorców rekomendację rezygnacji ze sprzedaży jajek z numerem „3” w swoich sklepach.
SPAR Polska mając na uwagę warunki hodowli kur będzie zachęcać swoich franczyzobiorców, aby do 2025 roku całkowicie zrezygnowali ze sprzedaży jajek z hodowli klatkowych, zastępując je jajkami z chowu innego niż klatkowy (ściółkowy czy wolny wybieg). Klienci sieci coraz bardziej świadomie dokonują wyborów zakupowych zwracając baczną uwagę zarówno na zdrowotne właściwości nabywanych produktów, jak i na etyczne aspekty hodowli zwierząt.
Sieć franczyzowa posiadająca ponad 250 sklepów w kraju, będąca częścią polskiej Grupy Kapitałowej Bać-Pol, chce swoim działaniem zachęcić do poparcia walki o zmianę warunków życia zwierząt hodowlanych.
SPAR będąc siecią opartą o partnerskie zasady współpracy nie wprowadza w związku z tym nakazu zaprzestania sprzedaży jaj z chowu klatkowego, a formę rekomendacji, pozostawiając ostateczny wybór właścicielom sklepów i jednocześnie uczulając ich na problematykę warunków chowu. Sieć liczy na świadomy wybór swoich partnerów, zgodny z przedstawionymi rekomendacjami.
SPAR