Milko zalało Polskę

MLEKPOL Milko konkurs

Konkurs konsumencki Mlekpolu dobiega końca. Jeszcze tylko przez miesiąc można bawić się z Milko i wygrywać atrakcyjne nagrody.

Jesteśmy w trakcie 8 z12 rund konkursowych. Do tej chwili otrzymaliśmy blisko 3 tysiące zgłoszeń. Większość z nich została zilustrowana przez uczestników zdjęciami aktywności, którym towarzyszy produkt Milko. Bardzo nas cieszy takie zaangażowanie konsumentów. Wszystkim uczestnikom dziękujemy a kolejnych zachęcamy do wspólnej zabawy.

– mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Najatrakcyjniejsze zgłoszenia zostały opublikowane na mapie aktywności Milko stworzonej na stronie konkursu www.milkonadroge.pl  Konkurs wystartował 3 lipca, potrwa do 24 września. Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rozda 84 nagrody o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych. Do początków września Mlekpol wzmacnia konkurs kampanią radiowa i bilboardowa. Spoty promujące Weź Milko na drogę będzie można usłyszeć w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych. Bilboardy zachęcające do udziału w zabawie pojawią się w największych miastach Polski.

Z dotychczasowej analizy zgłoszeń wynika, że konsumenci Milko aktywnie spędzają czas na terenie całego kraju. Najchętniej wybieranymi aktywności są jazda na rowerze, sporty wodne i długie piesze wędrówki. Polacy w większości wypoczywają w towarzystwie przyjaciół i rodziny. Podczas wakacji częściej wybierają produkty smakowe: owocowe lub deserowe.

– informuje Ewa Gromadzka.

Mlekpol

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Ewa Gromadzka, Konkurs, Milko, Mleczarstwo, Mleko, Mlekpol
Bliski koniec drogiego masła

Do ustabilizowania się sytuacji na rynku masła trzeba jeszcze czasu, ale są pierwsze sygnały wskazujące na to, że zbliża kres...

Zamknij