Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej, zaskakującej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych, a w nowych, przezroczystych butelkach. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem.
Trzy znane, owocowe smaki piwa, lubiane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn, dostępne będą w przezroczystych butelkach o pojemności 0,4 l. Nowe butelki REDD’SA podkreślają różnorodność smaków, a nieco zmodyfikowana etykieta dodaje lekkości opakowaniom. Wszystko to sprawia, że REDD’S kusi nie tylko ciekawymi połączeniami smaków, ale także apetycznym wyglądem, a odpowiednio schłodzony będzie idealną propozycją na letnie dni.
W tym sezonie REDD’S debiutuje nie tylko z „Czystą formą smaku” w przezroczystych butelkach, ale także z nowym spotem, który jest kontynuacją obecnej platformy kreatywnej. Nowa reklama to połączenie znanej z poprzednich spotów postaci Rastamana w koncertowej scenerii oraz wpadającej w ucho piosenki. Spot będzie emitowany w telewizji od 24 kwietnia.
– mówi Dominika Bizon z Kompanii Piwowarskiej.
Kampania reklamowa oprócz telewizji obejmie Internet. Spot reklamowy „Czysta forma smaku” przygotowała agencja PZL. Działania PR zrealizuje Tailor Made PR, a komunikację w social mediach – agencja Lubię to!. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, a za design opakowań agencja Cztery Czwarte.
Kompania Piwowarska
Artykuł przeznaczony dla osób pełnoletnich.