REDD’S zaskakuje nowymi opakowaniami

BUTELKA REDD'S ŻURAWINABUTELKA REDD'S MALINAŻurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej, zaskakującej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych, a w nowych, przezroczystych butelkach. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem.

Trzy znane, owocowe smaki piwa, lubiane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn, dostępne będą w przezroczystych butelkach o pojemności 0,4 l. Nowe butelki REDD’SA podkreślają różnorodność smaków, a nieco zmodyfikowana etykieta dodaje lekkości opakowaniom. Wszystko to sprawia, że REDD’S kusi nie tylko ciekawymi połączeniami smaków, ale także apetycznym wyglądem, a odpowiednio schłodzony będzie idealną propozycją na letnie dni.

W tym sezonie REDD’S debiutuje nie tylko z „Czystą formą smaku” w przezroczystych butelkach, ale także z nowym spotem, który jest kontynuacją obecnej platformy kreatywnej. Nowa reklama to połączenie znanej z poprzednich spotów postaci Rastamana w koncertowej scenerii oraz wpadającej w ucho piosenki. Spot będzie emitowany w telewizji od 24 kwietnia.BUTELKA REDD'S JABŁKO

– mówi Dominika Bizon z Kompanii Piwowarskiej.

Kampania reklamowa oprócz telewizji obejmie Internet. Spot reklamowy „Czysta forma smaku” przygotowała agencja PZL. Działania PR zrealizuje Tailor Made PR, a komunikację w social mediach – agencja Lubię to!. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, a za design opakowań agencja Cztery Czwarte.

Kompania Piwowarska

 

Artykuł przeznaczony dla osób pełnoletnich.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alkohol, Dominika Bizon, Kompania Piwowarska, Piwo
Lech Ice Bloody Orange: orzeźwiająca nowość od Leszka

Oferta popularnych na rynku radlerów Lech Ice została wzbogacona w tym sezonie o Bloody Orange - miks piwa i lemoniady o...

Zamknij