Koral z wielką loterią KORALIADA

Koral KoraliadaW poniedziałek, 24 kwietnia, rozpocznie się wielka loteria konsumencka KORALIADA. Akcję promuje spot reklamowy z udziałem popularnego aktora, Maćka Musiała.

Koralowa Loteria Lodowa 2017 KORALIADA trwać będzie 9 tygodni. „Baw się! Jedz lody! Wygrywaj koralowe nagrody!” – zachęca producent do udziału w zabawie, której warunkiem jest zakup minimum 2 lodów Koral na jednym paragonie i zgłoszenie paragonu na stronie www.koraliada.pl. Co tydzień  będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety i inne, a w wielkim finale samochód Toyota Auris. Loteria obejmuje wszystkie lody z asortymentu firmy, a cała akcja ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów PPL Koral.

Gwiazdą KORALIADY jest tegoroczny ambasador marki, Maciej Musiał. Kampania wsparta będzie materiałami POS oraz m.in. reklamą w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy emitowany jest w TVP oraz na kanale Polsat.

Loteria KORALIADA wpisuje się w strategię promocji marki Koral w 2017 roku realizowaną pod wspólnym hasłem „Prawa Korala”. „Prawa Korala” to inspirowane popularnymi Prawami Murphy’ego prawidłowości, jednak w przeciwieństwie do oryginału, mówią o tym, że rzeczy pójdą tak dobrze, jak to tylko możliwe… pod warunkiem, że towarzyszą nam lody Koral. Na całoroczną kampanię oprócz KORALIADY, składa się spot reklamowy z Maćkiem Musiałem oraz działania w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych.

Koral

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Konkurs, Koral, Koraliada, Lody, Lody Koral, Loteria, Maciej Musiał
Zbigniew Wodecki nowym ambasadorem marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej

Do portfolio znanych osób, które polecają rozsmakowanie się w lodowych rarytasach dołącza polski piosenkarz, kompozytor oraz aktor - Zbigniew Wodecki,...

Zamknij