Aviko z nową kampanią reklamową

AvikoNa początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek marki Aviko.

Kampania telewizyjna promuje najnowszą linię frytek Aviko – Super Crunch. Produkt pojawił się na rynku w trzech wariantach:

  • Ekstra chrupiąca frytka prosta 750g,
  • Ekstra chrupiąca frytka karbowana 750g,
  • Ekstra chrupiąca frytka cienka i długa 750g.

Nowość odznacza się jeszcze większą chrupkością. Tę cechę frytek marka Aviko zwielokrotniła stosując specjalistyczną metodę produkcji.

W kampanii wykorzystane zostały wszystkie główne stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne. Wsparciem komunikacji telewizyjnej jest kampania VOD na platformach Player oraz IPLA, a także szeroka kampania odsłonowa.

Aviko

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Aviko, Frytki, Kampania reklamowa, Reklama
Kisiel Owocowy Kubek marki Delecta w kampanii reklamowej

19 września ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży...

Zamknij