Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie

Lubelska Żyj kolorowoMarka kolorowych alkoholi – Lubelska, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale również podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie dostępny jest na sklepowych półkach już od końca września br.

Lubelska to marka, która wyznacza trendy w kategorii alkoholi smakowych w Polsce i znana jest z szerokiej palety naturalnych smaków, żywych kolorów oraz różnych pojemności. Aby jeszcze lepiej oddać innowacyjny charakter marki, firma Stock Polska postanowiła odświeżyć jej wizerunek. Co się zmieniło? Butelka w wariancie 500 ml zyskała nowy kształt, który wzmacnia jakość produktu i daje mu bardziej wyszukany wygląd. Dzięki temu Lubelska, do tej pory kojarzona przede wszystkim z dobrą zabawą i imprezowym starterem – co nadal pozostaje w duchu marki – teraz sprawdzi się także podczas eleganckich okazji, a butelka świetnie będzie prezentować się na stole.

Dla wielbicieli mniejszych pojemności Stock przygotował coś wyjątkowego – butelka Lubelskiej w wariancie 200 ml będzie wierną kopią wersji półlitrowej. Rebranding dotyczy także etykiety, która stała się bardziej czytelna i uwydatnia to, co skradło serca i podniebienia konsumentów – owocowe smaki. Soczyste grafiki z pewnością wyróżnią Lubelską na sklepowych półkach i będą cieszyć oko na eleganckich stołach.

Rebranding marki to odpowiedź Stock Polska na wymagające oczekiwania konsumentów i kolejny krok w rozwoju portfolio firmy. Zależało nam, żeby nowy design jak najlepiej komunikował główne atrybuty marki – jej jakość, naturalne, owocowe smaki oraz pozytywne nastawienie do życia. Dzięki zmienionej butelce Lubelska z powodzeniem sprawdzi się także podczas bardziej eleganckich okazji.

– powiedziała Karolina Wróblewska, Senior Brand Manager, Stock Polska.

Rebranding dotyczy wszystkich pojemności wódki Lubelska. Rebranding marki będzie wspierany w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.

Lubelska o pojemności 500 i 100 ml w nowym wydaniu będzie dostępna na rynku już pod koniec września. Wkrótce na półki trafi również nowa odsłona butelki 200 ml.

Stock Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alkohol, Karolina Wróblewska, Lubelska, Producent alkoholi, Rebranding, Stock, Stock Polska, Vodka, Wódka
Branża spirytusowa podsumowuje rok 2015

Branża spirytusowa ubiegły rok zalicza do umiarkowanie udanych. Wyhamowały spadki w produkcji i sprzedaży wódki na rynku krajowym. Produkcja nie...

Zamknij