Kisiel Owocowy Kubek marki Delecta w kampanii reklamowej

Owocowy Kubek żurawina19 września ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br.

Owocowy kubek marki Delecta to linia jednoporcjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, rozgrzewająca przekąska, idealna na chłodne dni. Działania promujące linię Owocowy Kubek owoce leśneOwocowego kubka dostępnego w odświeżonej odsłonie, spójnej z nową szatą graficzną marki, przedstawiają je jako prostą do przygotowania przekąskę, którą można podarować drugiej osobie ot tak… prosto z serca.

Spot w ciepły i autentyczny sposób oddaje moc drobnych gestów i szczerych intencji tak istotnych dla każdego z nas. Owocowy kubek może być właśnie taką słodką przyjemnością.

Owocowy Kubek czarna porzeczkaW ramach kampanii zaplanowano emisję spotu reklamowego w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP2, Polsat i TVN, stacjach tematycznych TVP, jak również pakietach kobiecych kanałów TVN i Polsat. Zaplanowano również działania w miejscach sprzedaży. W punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii. Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

Bakalland

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Bakalland, Delecta, Deser, Kisiel, Kisiel Delecta, Reklama
Delecta świętuje 200 lat produkcji we Włocławku

We wrześniu startuje promocja konsumencka marki Delecta organizowana z okazji 200 lat produkcji spożywczej we Włocławku. W ramach akcji do...

Zamknij