W sezonie 2016 marka Hellena powiększa asortyment napojów o trzy indeksy. Nowość to biała Oranżada Hellena w formatach impulsowych – puszce, butelce szklanej i butelce PET. Produkty dostępne są na rynku w szerokiej dystrybucji.
Oranżada Hellena kontynuuje strategię umacniania swojej pozycji rynkowej poprzez docieranie do nowych grup docelowych i emocjonalną komunikację opartą na pozytywnych wartościach – radości, zabawie i aktywności. Marka rozszerza ofertę o produkty impulsowe, idealne dla mobilnych, pełnych energii osób. To perfekcyjne połączenie kultowego smaku z nowoczesnym designem marka wprowadziła w 2015 r., prezentując czerwoną Oranżadę Hellena w trzech opakowaniach impulsowych. W tym roku portfolio wzbogaciły białe impulsy.
Konsumenci mają do wyboru białą Oranżadę Hellena w puszce 250 ml, białą Oranżadę Hellena w szklanej butelce 275 ml z kapslem twist-off i białą Oranżadę Hellena w butelce PET 400 ml.
Marka stawia na wyrazisty branding i nowoczesne formaty produktów. W ramach szeroko zakrojonych działań wizerunkowych, Oranżada Hellena kontynuuje działania sponsorskie w znanych programach telewizyjnych. W połowie maja ruszyła także najnowsza kampania reklamowa marki, której gwiazdą jest Kuba Wojewódzki. Promuje on formaty impulsowe oraz patriotyzm konsumencki, podkreślając wartość dobrych, polskich produktów.
Hellena