Oranżada Hellena rozszerza portfolio impulsów

Oranżada Hellena w puszceW sezonie 2016 marka Hellena powiększa asortyment napojów o trzy indeksy. Nowość to biała Oranżada Hellena w formatach impulsowych – puszce, butelce szklanej i butelce PET. Produkty dostępne są na rynku w szerokiej dystrybucji.

Oranżada Hellena kontynuuje strategię umacniania swojej pozycji rynkowej poprzez docieranie do nowych grup docelowych i emocjonalną komunikację opartą na pozytywnych wartościach – radości, zabawie i aktywności. Marka rozszerza ofertę o produkty impulsowe, idealne dla mobilnych, pełnych energii osób. To perfekcyjne połączenie kultowego Oranżada Hellena w szklesmaku z nowoczesnym designem marka wprowadziła w 2015 r., prezentując czerwoną Oranżadę Hellena w trzech opakowaniach impulsowych. W tym roku portfolio wzbogaciły białe impulsy.

Konsumenci mają do wyboru białą Oranżadę Hellena w puszce 250 ml, białą Oranżadę Hellena w szklanej butelce 275 ml z kapslem twist-off i białą Oranżadę Hellena w butelce PET 400 ml.

Marka stawia na wyrazisty branding i nowoczesne formaty produktów. W ramach szeroko zakrojonych działań wizerunkowych, Oranżada Hellena kontynuuje działania Oranżada Hellena w plastikowej butelce 400 mlsponsorskie w znanych programach telewizyjnych. W połowie maja ruszyła także najnowsza kampania reklamowa marki, której gwiazdą jest Kuba Wojewódzki. Promuje on formaty impulsowe oraz patriotyzm konsumencki, podkreślając wartość dobrych, polskich produktów.

Hellena

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Hellena
Oranżada Hellena rusza z konkursem konsumenckim

1 czerwca wystartował konkurs organizowany przez markę Oranżada Hellena. Zadanie dla uczestników polega na opisaniu powodów do dumy z bycia...

Zamknij