MarcPol odświeża wizerunek. Najpierw logo i hasło przewodnie, teraz nowa strona internetowa

MarcPolMarcPol uruchomił nową stronę www. Przebudowany serwis internetowy to kolejny ważny element rebrandingu polskiej sieci handlowej. Odmieniony wygląd zyskała również gazetka oraz strona sieci na portalu facebook.com.

Nową stronę www.marcpol.pl wyróżnia przede wszystkim funkcjonalny, łatwy w nawigacji layout, czytelny podział na zakładki, w tym Strefę Klienta z odmienioną gazetkę promocyjną. W serwisie znaleźć można również m.in. przepisy na tradycyjne dania kuchni polskiej i regionalnej oraz informacje nt. prowadzonych rekrutacji i programów praktyk. Szata graficzna strony nawiązuje do nowego logo sieci, które MarcPol zaprezentował w zeszłym tygodniu podczas otwarcia sklepu na warszawskim Bemowie.

Nowa strona jest wyrazem kolejnego ważnego etapu rozwoju, w który po 27 latach działalności na polskim rynku handlu detalicznego wkracza nasza firma. Za nami rok intensywnej pracy nad opracowaniem nowej strategii biznesowej. Chcemy nie tylko oferować naszym klientom najwyższej jakości prawdziwie polskie produkty wytwarzane lokalnie, ale przede wszystkim być sklepem sąsiedzkim, osiedlowym, pierwszego wyboru.

– powiedział Marek Mikuśkiewicz, Prezes Zarządu firmy MarcPol S.A.

Serwis został opracowany w oparciu o najnowocześniejsze trendy i technologie tworzenia stron internetowych z uwzględnieniem zasad Responsive Web Design pozwalających na dostosowanie prezentacji serwisu do dowolnej wielkości ekranu. Zgodnie z nową identyfikacją wizualną zmieniła się również strona sieci na portalu facebook.com.

MarcPol

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w MarcPol, Marek Mikuśkiewicz, Polskie sklepy, Polskie Supermarkety, Rebranding
Polska Grupa Supermarketów chce wprowadzenia kilku progów podatku obrotowego

Jedna z największych grup detalicznych w kraju z obrotami ponad 3 mld zł - Polska Grupa Supermarketów (PGS), sieć skupiająca...

Zamknij