Bezpłatna Konferencja Retail Congress już 25 września 2014 w Warszawie!

Tematyka wydarzenia będzie poświęcona rozwojowi branży handlu detalicznego oraz technologiom wspierającym zarządzanie sieciami handlowymi. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży retail oraz FMCG.

Retail Congress

Wybitni prelegenci, będą dzielić się swoimi doświadczeniami i przedstawiać interesujące case study. Konferencja będzie dniem, pełnym inspiracji. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji ,porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności biznesu.

Podczas konferencji zbadane zostaną najistotniejsze aspekty dla branży retail:

  • Najnowsze trendy technologiczne, kształtujące świat handlu detalicznego.
  • Budowanie zaufania konsumentów.
  • Najbardziej efektywne kanały komunikacji z klientem.
  • Jak włączyć programy lojalnościowe do kluczowych punktów sprzedaży dla Twojej firmy?

Konferencja skupi najbardziej innowacyjnych liderów biznesu, którzy podzielą się najlepszymi praktykami, a uczestnicy będą mogli zastosować je we własnych firmach.

Zagadnienia, które będą poruszane podczas wydarzenia:

Rozwój branży Retail:

  • obecna sytuacja rynku oraz kierunki rozwoju Retail w Polsce i Europie;
  • strategie międzynarodowych sieci handlowych;
  • rozwój modeli franczyzowych oraz ich wpływ na polski handel;
  • wykorzystanie e-commerce do wsparcia sprzedaży w kanale tradycyjnym;
  • strategie kształtowania polityki cenowej;
  • zachowania zakupowe oraz trendy na rynku detalicznym w Polsce;
  • zapobieganie stratom w łańcuchu dostaw;
  • trendy na rynku marek własnych;
  • case study, success stories – doświadczenia i dobre praktyki.

Technologie dla branży Retail:

  • systemy informatyczne dla branży handlowej w obszarach:
    – zakupów,
    – sprzedaży,
    – marketingu,
    – logistyki,
    – księgowości,
    – administracji,
    – zarządzania,
    – komunikacji,
  • digital signage dla handlu – nośniki, odtwarzacze, systemy dystrybucji, oprogramowanie;
  • rozwiązania RFID i automatycznej identyfikacji produktów;
  • rozwiązania business intelligence, CRM, e-commerce, sales force;
  • systemy geolokacyjne i liczenia klientów;
  • rozwiązania marketingowe oraz promocyjne dedykowane branży Retail;
  • social commerce, systemy lojalnościowe;
  • systemy do zarządzania magazynem, zapasami i asortymentem, łańcuchem dostaw
  • cloud computing – innowacje w handlu detalicznym

Strona internetowa wydarzenia: www.retailcongress.pl

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji organizator zapewnia przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Przegląd Handlowy został Patronem medialnym tego wydarzenia.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Retail, Retail Congress
Poland & CEE Retail Summit 2014 – podsumowanie

W dniach 19 - 20 marca 2014 roku w Warszawie odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit - czyli doroczne...

Zamknij