Wielka rewolucja cenowa w Intermarché

Wielka Rewolucja Cenowa IntermarcheW supermarketach spożywczych Intermarché klienci teraz mogą kupić tysiące produktów w nowych, niższych nawet o 40% cenach. Jest to prawdziwa rewolucja cenowa, tym bardziej , że zostały obniżone ceny najpopularniejszych wśród klientów produktów. Dodatkowo kampania została wsparta silną kampanią w mediach i punktach sprzedaży.

Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Intermarché jako sieci handlowej oferującej klientom wysokiej jakości produkty w bardzo atrakcyjnych cenach.

W Intermarché zostały obniżone tysiące cen artykułów najczęściej kupowanych przez klientów. Największe, bo 40% obniżki dotyczą w znacznej części produktów z kategorii chemicznych oraz  produktów marki własnej.

Wielka rewolucja cenowa nie jest akcją promocyjną lecz faktycznym obniżeniem cen produktów dostępnych w sklepach w stałej ofercie. Klienci mogą dostrzec nowe, niższe ceny dzięki dobrze dobranym materiałom POS oraz zmodyfikowanych gazetkom handlowym.

Poprzez „Wielką Rewolucję Cenową” chcemy dobitnie zwrócić uwagę na atuty naszej sieci sklepów: wyjątkowo atrakcyjne ceny sprzedawanych produktów.

– podkreśla Krzysztof Waligórski, pełniący funkcję Prezesa sieci Intermarché.

Spoty o długości 15 i 30 sekund emitowane będą na antenie: TVP 1, TVP2, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych dwóch ostatnich stacji telewizyjnych.

Intermarché

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Hipermarket, Intermarché, Krzysztof Waligórski, Sieci handlowe, Sklepy
Francois Vincent - dyrektor ds franczyzy Carrefour Polska
Sukces warsztatów franczyzowych Carrefour Polska

W maju zakończył się cykl warsztatów edukacyjnych zorganizowanych przez Carrefour Polska. Spotkania odbyły się w 12 miastach na terenie całego...

Zamknij