Wakacyjne prezenty od Visa w sklepach Carrefour

VisaOd 11 czerwca do 10 sierpnia klienci sklepów Carrefour płacąc kartą Visa, nagradzani są atrakcyjnymi upominkami. Zorganizowana przez Visa Europe „Promocja upominkowa Visa” prowadzona jest wyłącznie w placówkach należących lub współpracujących z Carrefour. Akcja ma na celu promowanie płatności kartami Visa w Polsce.

W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa”, klienci Carrefour płacący dowolną kartą Visa za zakupy dokonane w sklepach oraz na „obsługowych” stacjach benzynowych Carrefour otrzymują kod, upoważniający do odbioru upominku jednego z wielu partnerów handlowych promocji. Może to być bezpłatna kawa w Coffeeheaven, ulgowy bilet do Multikina, lub też „3 za 1”, czyli trzy pizze w cenie jednej w sieci Telepizza. Premiowana jest każda płatność, niezależnie od wartości transakcji, dokonana każdą, wydaną nawet kilka lat temu, kartą Visa.

Carrefour Polska jest wieloletnim partnerem biznesowym Visa Europe. Cieszę się, że nasza współpraca się rozwija i to właśnie Carrefour Polska został zaproszony do partnerstwa w kampanii. Jestem przekonany, że promocja będzie pozytywnie przyjęta przez wszystkich naszych klientów płacących kartami Visa.

– powiedział Ronan Martin, wiceprezes, dyrektor finansowy Carrefour Polska.

W celu odebrania nagrody, wystarczy przesłać SMSem lub mailem, otrzymany w kasie placówki Carrefour kod, pod nr 4044*. W odpowiedzi klient otrzymuje SMSa z kodem upominku oraz nazwą i adresem najbliższej placówki partnera, u którego może odebrać nagrodę. Premiowana jest każda płatność, niezależnie od wartości transakcji. Upominki można odbierać w ciągu dwóch tygodni od otrzymania kodu, w każdym punkcie wskazanego na kuponie partnera akcji. Partnerstwa w akcji podjęły się takie marki jak: Answear.com, Big Star, C&A, Coffeeheaven, Deichmann, Empik.com, Empikfoto.pl, Empiktravel.pl, KFC, Monnari, Multikino, Reporter, Sephora, Tchibo, Telepizza, TOP SECRET, Vision Express, i Smyk.com.

„Promocja upominkowa Visa”, to największe jak dotąd przedsięwzięcie, opracowane przez Visę i realizowane wspólnie z siecią Carrefour oraz grupą partnerów handlowych, które ma na celu promocję wygodnych i bezpiecznych płatności kartami Visa. Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla klientów sieci Carrefour. Szczegółowe informacje na temat akcji znajdują się na stronie visa.pl/Carrefour.

Carrefour Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Carrefour, Karty debetowe, Karty płatnicze, Ronan Martin
Francois Vincent - dyrektor ds franczyzy Carrefour Polska
Sukces warsztatów franczyzowych Carrefour Polska

W maju zakończył się cykl warsztatów edukacyjnych zorganizowanych przez Carrefour Polska. Spotkania odbyły się w 12 miastach na terenie całego...

Zamknij