Marka KitKat prezentuje nową kampanię i nowy format batona!

KIT KAT, największa marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT”. 
W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty.

Kit Kat Chunky Xtra Break

Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji marki KIT KAT. Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, której siła byłaby niezależna od wielkości budżetu mediowego.

– mówi Michał Forowicz, Group Product Manager odpowiadający za marki batonów w Nestlé Polska.

Komunikacja marki KIT KAT, od kilkudziesięciu lat pozycjonowanej w obszarze przerwy, zawsze zaskakuje odbiorców oryginalnym i lekkim poczuciem humoru. W tej kampanii historie opowiadają o bohaterach, którzy podczas przerwy z KIT KAT postanawiają „wejść do Internetu”, co za każdym razem kończy się w nieoczekiwany i pozytywny sposób. Niektóre scenariusze spotów reklamowych powstały we współpracy z Mikołajem Cieślakiem, artystą kabaretowym i współtwórcą Kabaretu Moralnego Niepokoju, który również wystąpił w jednym z odcinków „Przerwy z KIT KAT – formatu przygotowanego na potrzeby kampanii.

– mówi Mariusz Pitura, Creative Director JWT Warszawa Sp. z o.o.

Kampania wspierać będzie markę KIT KAT w szczególnym okresie – od początku kwietnia w jej portfolio pojawił się nowy wariant – KIT KAT CHUNKY Xtra Break. Jest to powiększona wersja dobrze znanego KITKAT CHUNKY – batona będącego wyjątkowym połączeniem chrupiącego wafelka i pysznej mlecznej czekolady, który pozwala w pełni cieszyć się chwilą przerwy. Dla tych, którzy mają czas jedynie na krótszą przerwę lub lubią dzielić się nią z bliskimi, nowy baton KIT KAT CHUNKY Xtra Break można łatwo podzielić na mniejsze, smakowite porcje.

Wprowadzając nowy baton KIT KAT CHUNKY Xtra Break chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i najnowszym trendom rynkowym. Batony o powiększonym formacie są obecnie jednym z najszybciej rosnących segmentów w kategorii, bardzo ważnym dla kanału małych i średnich sklepów spożywczych oraz stacji benzynowych, gdzie zakup dokonywany jest głównie pod wpływem impulsu. Wierzymy, że wprowadzenie nowego produktu w portfolio oraz nowa, wyróżniająca kampania reklamowa pomogą nam jeszcze bardziej umocnić pozycję marki KIT KAT jako jednego z głównych graczy w kategorii batonów na polskim rynku.

– mówi Grzegorz Zduniak, Junior Product Manager odpowiadający za markę KIT KAT.

KITKAT to największa i najbardziej rozpoznawalna marka firmy Nestlé w kategorii słodyczy, która niedawno obchodziła swoje 77 lecie. Produkty z logo KIT KAT sprzedawane są w ponad 70 krajach na całym świecie. W Polsce KIT KAT został wprowadzony do sprzedaży w 2003 roku i szybko stał się jedną czołowych marek w kategorii batonów.

Baton KITKAT CHUNKY  jest najbardziej lubianym i znanym przez polskich konsumentów. Dostępny jest  w kilku wersjach smakowych. W portfolio marki znajdziemy także KIT KAT 4 paluszki (najstarszy na świecie wariant batona KITKAT, produkowany w niezmienionej postaci od 1935 r), KIT KAT Senses (wariant skierowany do kobiet), KIT KAT Pop Choc (draże czekoladowe) oraz rożek KIT KAT (lód impulsowy).

Nestlé

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.