KIT KAT, największa marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT”.
W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty.
Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji marki KIT KAT. Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, której siła byłaby niezależna od wielkości budżetu mediowego.
– mówi Michał Forowicz, Group Product Manager odpowiadający za marki batonów w Nestlé Polska.
Komunikacja marki KIT KAT, od kilkudziesięciu lat pozycjonowanej w obszarze przerwy, zawsze zaskakuje odbiorców oryginalnym i lekkim poczuciem humoru. W tej kampanii historie opowiadają o bohaterach, którzy podczas przerwy z KIT KAT postanawiają „wejść do Internetu”, co za każdym razem kończy się w nieoczekiwany i pozytywny sposób. Niektóre scenariusze spotów reklamowych powstały we współpracy z Mikołajem Cieślakiem, artystą kabaretowym i współtwórcą Kabaretu Moralnego Niepokoju, który również wystąpił w jednym z odcinków „Przerwy z KIT KAT – formatu przygotowanego na potrzeby kampanii.
– mówi Mariusz Pitura, Creative Director JWT Warszawa Sp. z o.o.
Kampania wspierać będzie markę KIT KAT w szczególnym okresie – od początku kwietnia w jej portfolio pojawił się nowy wariant – KIT KAT CHUNKY Xtra Break. Jest to powiększona wersja dobrze znanego KITKAT CHUNKY – batona będącego wyjątkowym połączeniem chrupiącego wafelka i pysznej mlecznej czekolady, który pozwala w pełni cieszyć się chwilą przerwy. Dla tych, którzy mają czas jedynie na krótszą przerwę lub lubią dzielić się nią z bliskimi, nowy baton KIT KAT CHUNKY Xtra Break można łatwo podzielić na mniejsze, smakowite porcje.
Wprowadzając nowy baton KIT KAT CHUNKY Xtra Break chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i najnowszym trendom rynkowym. Batony o powiększonym formacie są obecnie jednym z najszybciej rosnących segmentów w kategorii, bardzo ważnym dla kanału małych i średnich sklepów spożywczych oraz stacji benzynowych, gdzie zakup dokonywany jest głównie pod wpływem impulsu. Wierzymy, że wprowadzenie nowego produktu w portfolio oraz nowa, wyróżniająca kampania reklamowa pomogą nam jeszcze bardziej umocnić pozycję marki KIT KAT jako jednego z głównych graczy w kategorii batonów na polskim rynku.
– mówi Grzegorz Zduniak, Junior Product Manager odpowiadający za markę KIT KAT.
KITKAT to największa i najbardziej rozpoznawalna marka firmy Nestlé w kategorii słodyczy, która niedawno obchodziła swoje 77 lecie. Produkty z logo KIT KAT sprzedawane są w ponad 70 krajach na całym świecie. W Polsce KIT KAT został wprowadzony do sprzedaży w 2003 roku i szybko stał się jedną czołowych marek w kategorii batonów.
Baton KITKAT CHUNKY jest najbardziej lubianym i znanym przez polskich konsumentów. Dostępny jest w kilku wersjach smakowych. W portfolio marki znajdziemy także KIT KAT 4 paluszki (najstarszy na świecie wariant batona KITKAT, produkowany w niezmienionej postaci od 1935 r), KIT KAT Senses (wariant skierowany do kobiet), KIT KAT Pop Choc (draże czekoladowe) oraz rożek KIT KAT (lód impulsowy).
Nestlé