Białe żelki FRUGO – moc białego pokuszenia do gryzienia

FRUGO Białe Żelki

fot. FoodCare

FRUGO rozszerza ofertę żelek o nowy smak! Po ogromnym sukcesie czarnych, zielonych, czerwonych i pomarańczowych, na półki sklepowe trafią soczyście owocowe FRUGO żelki w kolorze białym. Wyjątkowa mieszanka mocno owocowego smaku i kuszącej bieli dostępna będzie w sieci sklepów Żabka i Freshmarket już od 11 grudnia.

Frugo Żelki w czterech energetycznych kolorach: czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym zadebiutowały pod koniec lata tego roku i od razu podbiły serca FRUGO fanów. Wraz z nastaniem chłodniejszych dni paleta barw FRUGO została urozmaicona o (nie)winny biały kolor. W małych żelkach-butelkach zamknięto słodko-kwaskowaty mix tropikalnych owoców. W tym unikalnym połączeniu anielską słodycz gwarantują delikatny ananas, zakręcony banan i zczilowany kokos, zaś nutkę kwaśnego orzeźwienia dodaje kuszące liczi.

Letnia premiera czterech smaków FRUGO żelek okazała się prawdziwym hitem. Z myślą o naszych FRUGO fanach przygotowaliśmy więc kolejny produkt, który przywróci wakacyjny nastrój w trakcie zimy! Dzięki egzotycznej mieszance owoców i słodyczy, białe FRUGO żelki to propozycja, która skusi każdego.

– powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.

Nowe FRUGO żelki dostępne są w 100-gramowych opakowaniach z przezroczystym frontem odsłaniającym zawartość torebki. Jej uzupełnieniem jest soczysta grafika przedstawiająca owoc liczi. Białe FRUGO żelki dostępne są sklepach sieci Żabka i Freshmarket w sugerowanej cenie detalicznej 2,99 zł.

FoodCare

1 koment.

  • argo
    26 Kwi 2013 | URL komentarza | Odpowiedz

    Syrop glukozowo-fruktozowy zawarty w tych żelkach zjadany przez dzieciaki prowadzi do cukrzycy. Eksperci ostrzegają – spożywanie tego syropu prowadzi nie tylko do otyłości, ale i cukrzycy. Po raz pierwszy ogłoszono to publicznie w USA. Smacznego!

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w FoodCare, Frugo Żelki, Paulina Włodarska-Grodzińska, Słodycze
Blow Energy Drink
FoodCare kontynuuje ekspansję na rynku energetyków – BLOW w rękach Wiesława Włodarskiego!

FoodCare kupił markę BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12...

Zamknij