Mercedes-Benz z kampanią telewizyjną wprowadzającą Nową Klasę A (wideo)

Mercedes-Benz

fot. Mercedes-Benz

Polski oddział Mercedesa jako pierwszy na świecie wykorzysta aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej. Będzie to jednocześnie pierwsze zastosowanie tej aplikacji na polskim rynku i w tej części regionu.

Spoty telewizyjne w kampanii nowego modelu Mercedesa, wykorzystywać będą technologię rozpoznawania dźwięku, tzw. voice recognition. Po uruchomieniu Shazam w czasie emisji spotu, użytkownik zostaje przekierowany do specjalnie przygotowanej platformy Mercedesa Klasy A na ekranie smartfona lub tabletu. Z poziomu strony, użytkownicy będą mieli m.in. możliwość zapoznania się z nowym samochodem Klasy A oraz umówienia się na jazdę próbną.

Kampania Mercedesa Klasy A to bez wątpienia kamień milowy na rynku reklamy telewizyjnej w Polsce. Telewizja to najpotężniejsze zasięgowo medium, cały czas jednak brakowało jej interaktywności. Dzięki wykorzystaniu Shazam, po raz pierwszy mamy możliwość interakcji z reklamą telewizyjną w czasie rzeczywistym. Dotychczasowy jednokierunkowy komunikat zmieniamy w dialog i wieloekranowe doświadczenie. Bardzo cieszymy się, że razem z marką Mercedes-Benz udało nam się wykorzystać tak nowatorskie i nie stosowane dotąd w Polsce rozwiązanie.

– mówi Piotr Adamczyk, Mobile & Emerging Platforms Manager z MEC Interaction.

W kampanii Nowego Mercedesa Klasy A oprócz „ożywienia” spotów telewizyjnych wykorzystano również technologię Augmented Reality w reklamie prasowej. Po uruchomieniu aplikacji Aurasma i skierowaniu smartfona lub tableta na reklamę Mercedesa, na ekranie wyświetla się prezentacja video Nowej Klasy A linkująca do strony mobilnej.

Nowa Klasa A jest równie nowatorska jak sposób jej promocji. Auto wyposażono w innowacyjne rozwiązania w zakresie mediów. Poza niespotykanymi dotąd funkcjami, Nowa Klasa A imponuje dynamicznym wzornictwem łączącym sportowy styl z indywidualnością. Nowa Klasa A to także wyjątkowo wydajne silniki łączące niskie spalanie z wysoką kulturą pracy. Dodatkowo samochód wyposażono w wiele nowoczesnych systemów bezpieczeństwa, które znacząco ułatwiają codzienną jazdę.
Więcej na temat Nowej Klasy A: http://a-class.mercedes-benz.pl/

#1 Reklama TV nowego Mercedesa Klasy A

#2 Reklama TV nowego Mercedesa Klasy A

Mercedes-Benz

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Auto w firmie, Kampania reklamowa, MEC Interaction, Mercedes, Mercedes-Benz, Piotr Adamczyk, Reklama, Shazam
Frugo
Frugo rusza z kampanią „Back2School”

Myli się ten, kto myśli, że z FRUGO było zabawnie tylko latem. Już 1 września rusza kampania FRUGO „Back2School”. Jak...

Zamknij