Netto Polska, sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza znaczące zmiany kadrowe, które wspierają realizację jej ambitnej strategii rozwoju na polskim rynku. Od początku listopada na stanowisko Dyrektora Commercial dołączy Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak.
Krzysztof Dobczyński jako Dyrektor Commercial
Nowym Dyrektorem Commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym.
Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając za kategorie produktów świeżych oraz FMCG.
Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich firmach jak Eurocash, Makro Cash & Carry oraz PKN Orlen. Rozwijał przy tym strategie zakupowe i sprzedażowe w różnych segmentach rynku.
Krzysztof Dobczyński przejmuje stanowisko po Madsie Rye, który tymczasowo zarządzał obszarem Commercial.
Tomasz Kaźmierczak na stanowisku Dyrektora Finansowego
Od listopada stanowisko Dyrektora Finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak, ekspert finansowy z bogatym doświadczeniem w sektorze handlu detalicznego i usług.
Pracował m.in. dla Jeronimo Martins Polska S.A., Sklepów Komfort S.A., DOZ S.A. oraz CFO w Fuste Polska Sp. z o.o.
Tomasz Kaźmierczak zastąpi Nikolaja Hansena, który od początku 2022 r. pełnił funkcję CFO Netto Polska, a teraz będzie kontynuował karierę w Grupie Salling w Danii.
Nowa strategia rozwoju Netto Polska
Zmiany kadrowe mają umocnić zespół Netto Polska, przed którym stoją ambitne plany rozwojowe w Polsce. Firma stawia sobie za cel osiągnięcie 1000 sklepów do 2028 roku, co znacząco zwiększy jej udział w rynku. Planowane są także inwestycje w innowacje oraz zrównoważony rozwój. Będą one wspierać realizację tej strategii, odpowiadając na potrzeby konsumentów i zmieniające się trendy rynkowe.
O Netto Polska:
Sieć dyskontów Netto obecna jest na polskim rynku od niemal 29 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju. Posiada aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach, czy wydzieloną strefę produktów zdrowych i dla osób z wykluczeniami diety Półka Zdrowia – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.