Jakie akcje promocyjne naprawdę angażują konsumentów i przekładają się na sprzedaż? Aż 80% Polaków bierze udział w promocjach, które nie tylko napędzają wyniki, ale też budują silne marki – 63% chętniej kupuje produkty dające szansę na nagrodę, a 66% lepiej zapamiętuje dzięki nim marki i produkty. Co motywuje najbardziej? Nagrody pieniężne – karty przedpłacone i eVouchery wskazuje niemal 90% badanych. To kluczowe wnioski z raportu „ROI w akcji” Pluxee Polska. Nagrody pieniężne królują 72% Polaków […]
Pluxee
Żabka wspólnie z partnerem – firmą Pluxee (dawniej Sodexo Benefits & Rewards Services Polska) – udostępniła nową bezgotówkową metodę płatności. We wszystkich 10 000 sklepach sieci Żabka klienci mogą już płacić za zakupy Kuponami Sodexo – Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi i Profilaktycznymi. To już kolejna metoda płatności bezgotówkowych udostępniona klientom dzięki współpracy Żabki z Pluxee Polska. Od marca br. taką możliwość mają już posiadacze Kart Sodexo – Lunch Pass, Premiowych, Podarunkowych i Profilaktycznych. Od 25 lat […]
- 1