Marka Grześki rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną ”Back to school”, przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli słodkich wafelków czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, grześkim stylu. Akcja realizowana będzie w sieci placówek handlu tradycyjnego do 31 sierpnia 2014. Wakacje już na półmetku. Z myślą o zbliżającym się roku szkolnym marka Grześki przygotowała wyjątkową promocję „Back to school”, która sprawi, że grześkie wafelki pojawią się w szkolnych plecakach nie tylko […]
Grześki
Jutrzenka Colian, polski producent słodyczy, na stronie internetowej informuje swoich Konsumentów i Partnerów Handlowych, że do produkcji swoich wyrobów używa soli spożywczej od sprawdzonych dostawców. Firma Jutrzenka Colian, producent słodyczy takich marek jak: Grześki, Akuku!, Familijne, Goplana, Jeżyki i Jutrzenka, przypraw Appetita, bakalii Siesta oraz napojów Hellena, oświadcza, że w procesie produkcji wykorzystuje sól i peklosól przeznaczoną do celów spożywczych. Posiadamy stosowne certyfikaty, potwierdzające najwyższą jakość surowców używanych do wytwarzania produktów firmy, w tym pochodzące od dostawców soli spożywczej. Małgorzata Filipiak – Pełnomocnik Zarządu ds. Zapewnienia Jakości […]