21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw. Śmietana 18% marki Piątnica Śmietana 18% od Piątnicy produkowana jest z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców. Cechuje się gęstą, kremową konsystencją oraz delikatnym smakiem. Dzięki temu, że nie warzy się po dodaniu do gorących dań, jest niezastąpiona do tradycyjnych polskich zup czy […]
Rynek produktów
Halloween zbliża się wielkimi krokami. To dzień, w którym spędzamy czas z przyjaciółmi oraz rodziną łącząc tradycje związane z duchami, magią i świetną zabawą. W tym roku wspólne chwile będą jeszcze smaczniejsze dzięki nowej edycji limitowanej Monster Munch Mango Chilliout z nutą pikantności i egzotycznego smaku. Monster Munch o smaku Mango Chilliout na Halloween Kultowe „duszki” Monster Munch od wielu lat są nieodłącznym elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój […]
Wawel rozwija linię produktów funkcjonalnych. Pierwszym produktem w tej kategorii była MINIczekolada Danusia Malinowa Beauty z dziką różą (która jest naturalnym źródłem witaminy C) i kolagenem wprowadzona na rynek w kwietniu tego roku. W portfolio krakowskiego producenta słodyczy pojawiły się teraz MINIczekolady funkcjonalne: Koncentracja z ekstraktem z korzenia ashwagandhy, Stres z witaminami B6 i C oraz ekstraktem z Yerba Mate i Regeneracja z witaminami B6 i C z ekstraktem z korzenia żeń-szenia. Każda z nich […]
Rosnące ceny ziaren, zmiany klimatyczne wpływające na uprawy, rozporządzenie UE dotyczące wylesiania (EUDR) – to tylko niektóre z wyzwań stojących przed całym rynkiem kawy. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, obchodzonego 29 września, Fairtrade Polska zwraca uwagę na drobnych rolników uprawiających kawę, którzy odpowiadają nawet za 70% jej światowej produkcji. W tym dniu warto pamiętać o roli, jaką każdy z nas może odegrać w kształtowaniu bardziej sprawiedliwego rynku i zrównoważonej przyszłości kawy. „Mała czarna” stała się […]
Pieczeń z ziołami dołącza do Śmietanki z cebulką – to dwa wyjątkowe produkty inspirowane polską kuchnią od marki Wiejskie Ziemniaczki. Edycja Limitowana oprócz smaków polskiej kuchni wyróżnia się opakowaniami, które są spójne z wizerunkiem marki i przyciągają uwagę konsumentów. Wiejskie Ziemniaczki kojarzą się z nostalgią i wspomnieniami z dzieciństwa, kiedy to potrawy przygotowywały nasze mamy czy babcie. Jednym z ulubionych dań z pewnością była pieczeń z ziołami, która teraz pojawi się na sklepowych półkach jako […]
Najwyższej jakości maślanka, kremowa, gęsta konsystencja i wyśmienite dodatki tworzące wyrafinowane comfort-foodowe produkty. Desery Łaciate to idealna propozycja dla osób, które poszukują niebanalnych, zdrowych przekąsek. Nowość od Mlekpolu dostępna jest w czterech wariantach, w wygodnej porcji 170 g. Desery Łaciate Mlekpol w 4 wariantach Desery Łaciate powstają na bazie pysznej maślanki, jednak tym, co nadaje im niepowtarzalny charakter, są kontrastujące z maślanką oryginalne dodatki, dzięki którym te produkty firmy Mlekpol dostępne są teraz w wersjach […]
Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem „Roślinnie, zawsze pysznie!” działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni digitalowej oraz OOH (out of home), zaś jej głównym bohaterem jest twórca kulinarny oraz autor książek z przepisami – Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. W ramach kampanii promowane są napoje roślinne Alpro oraz roślinne alternatywy dla jogurtu typu skyr. Jej […]
Paluszki rybne od lat cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. To danie, które przywołuje wspomnienia z dzieciństwa, a jednocześnie jest smaczne i szybkie w przygotowaniu. Chrupiąca panierka i delikatny filet rybny sprawiają, że są idealnym wyborem na każdą okazję – od codziennego obiadu po spotkanie z przyjaciółmi. Wśród licznych producentów paluszków rybnych, markę FRoSTA wyróżniają jakość i różnorodność oferty. Firma proponuje szeroką gamę paluszków z filetem rybnym, które, poza wyjątkowym smakiem, posiadają również certyfikat MSC. […]
Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są doskonałym wyborem do pracy, na piknik bądź jako pyszna przekąska między posiłkami, która dostarczy wiele radości, towarzysząc codziennym aktywnościom. W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie, coraz więcej osób poszukuje pysznych, ale również pożywnych przekąsek. Coraz częściej sięgamy po produkty wspierające naszą codzienność, które można zabrać ze sobą w każde miejsce. […]
Codzienny rytuał picia kawy może towarzyszyć nam na wiele różnych sposobów. Latem często sięgamy po dodatki w postaci lodu lub schłodzonego mleka, by poczuć upragnione orzeźwienie. Marka NESCAFÉ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadza nowe, aromatyzowane kawy rozpuszczalne NESCAFÉ Rich Caramel oraz NESCAFÉ Smooth Hazelnut, które można przygotować zarówno na gorąco, jak i na zimno. Kawa jest napojem, który chętnie wybieramy przez cały rok, bez względu na temperaturę czy miejsce, w którym się znajdujemy. Nowe […]
