Firma Madej Wróbel rozpoczęła kulinarną akcję, która ma odmienić oblicze kiełbasy. Akcja polega na cyklu niezwykłych przepisów na dania, które można „wyczarować” z kiełbasy. Kiełbasę można uznać za nasze dobro narodowe, coś, czym chwalimy się na zewnątrz. Doskonała w swojej najprostszej postaci jako produkt na każdą okazję, może też stać się elementem bardziej złożonej całości. I to właśnie jest celem najnowszej akcji firmy Madej Wróbel. Ma ona pokazać, że kiełbasa stanowi świetną bazę do przygotowania […]
Rynek produktów
Delecta wchodzi w segment produktów do dekoracji ciast i deserów, wprowadzając na rynek linię naturalnie smacznych posypek pod nazwą Decorada. Nowa oferta, firmowana odświeżonym logo marki i hasłem Prosto z serca, bazuje na naturalnych składnikach takich jak: belgijska czekolada, zboża i soki owocowe. Idealnie wpisuje się w coraz bardziej istotny trend dobrego i bezpiecznego odżywiania się. Decorada Delecta to dziewięć naturalnie kolorowych i smacznych posypek do dekoracji wypieków, deserów czy kawy. Różnorodność kształtów, barw i […]
Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br. Działania realizowane pod hasłem „Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem). Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października […]
Chrzanowska Manufaktura Wędlin (ChMW) nieustannie poszerza swoją ofertę parówek premium o wysokiej, bo aż 92% zawartości mięsa. Na rynek trafiły właśnie kolejne pyszne nowości w wyjątkowych odsłonach: Parówki z szynki z cielęciną, Parówki z szynki z wołowiną i unikalne na polskim rynku – Parówki z szynki gęsiną. Chrzanowska Manufaktura Wędlin z myślą o smakoszach wprowadziła do sprzedaży wyjątkowe kompozycje smakowe o 92% zawartości mięsa. Wśród nowości znajdziemy: Parówki z szynki z cielęciną, Parówki z szynki z […]
Kurpie to niezależny region z własną kulturą i niepowtarzalną kuchnią. Linia Kurpiowskie Specjały od ZM Pekpol to naturalne, pozbawione sztucznych konserwantów wyroby przyrządzane według tradycyjnych receptur. Kurpiowskie Specjały nie zawierają glutaminianu sodu, fosforanów dodanych, sztucznych barwników i przeciwutleniaczy. Wśród specjałów można znaleźć szynkę, schab, baleron, boczek, kiełbasę, a także smalec wytwarzany na bazie oryginalnych regionalnych receptur. Ponieważ podstawą wędzenia wędlin na Kurpiach był jałowiec, produkty z linii Kurpiowskie Specjały peklowane są w zalewie z jego […]
We wrześniu br. firma Profi wchodzi w nowy segment rynku spożywczego i wprowadza kolejną nowość – Hummus, w pięciu wersjach smakowych. Hummus to kolejny debiut Wielkopolskiej Wytwórni Spożywczej w tym roku. Nowy produkt dostępny jest w sprzedaży od września w sklepach na terenie całego kraju. Do produkcji hummusu używamy wysokiej jakości ziaren ciecierzycy, która znana jest szeroko ze swoich właściwości odżywczych i zdrowotnych. Ponieważ popularność pasty z ciecierzycy w Polsce rośnie, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom […]
Papryka chilii na dobre zagościła w polskiej kuchni. Jej charakterystyczna ostrość sprawia, że jest ona nieodłącznym składnikiem wielu popularnych dań. Firma Tarsmak wykorzystała ją do stworzenia Sosu piri-piri, który znakomicie podkreśli smak m.in. mięs, gulaszy, zup i dań typu fast-food. Ostrość dla zuchwałych Wyjątkowo pikantny sos Tarsmak bazuje na połączeniu kilku odmian ostrych papryczek, pomidorów i starannej kompozycji orientalnych przypraw. Sos Tarsmak przypadnie do gustu zwłaszcza tzw. chilihead`om, czyli fanom bardzo ostrego doprawiania, którzy doceniają […]
Polacy od lat gustują w wędlinach podsuszanych i suchych. Od niedawna w polskich sklepach wielbiciele tego typu produktów znajdą nowość od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin – pyszną Kiełbasę Myśliwską Suchą z szynki. W Polsce dużą popularnością cieszą się kiełbasy suche, dlatego Chrzanowska Manufaktura Wędlin wprowadza na rynek nowość – Kiełbasę Myśliwską Suchą z szynki, którą spośród konkurencji wyróżnia apetyczna ciemna barwa i naturalny aromat wędzenia. Doskonały smak zapewnia staranne suszenie i unikatowa technologia stosowana przy produkcji. […]
Dr. Oetker – jedna z czołowych na polskim rynku marek w kategorii deserów jednoporcjowych, jako pierwszy na rynku wprowadza serię kisieli Słodka Chwila Rozgrzewająca z wyjątkowymi połączeniami smaków i rozgrzewającymi dodatkami. Nowy impuls od Dr. Oetkera, lidera rynkowego rozgrzeje półkę deserów jednoporcjowych. We wrześniu w portfolio Słodkiej Chwili pojawią się wyjątkowe rozgrzewające kisiele z owocami i rozgrzewającymi dodatkami i witaminą C. Miłośnicy Słodkiej Chwili będą mogli spróbować zupełnie nowych, intrygujących połączeń smakowych, których do tej pory […]
Kiedyś Owocudo a teraz smoothie i nowy podział smakowy: Biały, Żółty, Czerwony i Zielony – te stworzone z soków oraz zmiksowanych owoców smoothie Marwit będą dostępne w zupełnie nowej, jeszcze bardziej apetycznej odsłonie już od września. Smoothie Marwit to propozycja aksamitnej i sycącej przekąski, którą łatwo mieć zawsze przy sobie. To świetny sposób na ugaszenie pragnienia, ale także na jedną z zalecanych porcji warzyw i owoców dziennie. Smoothies Marwit przypadną do smaku wielbicielom zaskakująco owocowych połączeń.: […]
