Artykuły spożywcze

Światowy Dzień Ketchupu – które warianty smakowe najchętniej wybierają Polacy?

Ketchup

5 czerwca świętujemy Światowy Dzień Ketchupu – jednego z najpopularniejszych dodatków do potraw na całym świecie. Według danych udostępnionych przez firmę Kraft Heinz ketchup najbardziej lubimy w wersji łagodnej (60%), a ostrą wersję wybiera 40% z nas. Do jego produkcji fabryka w Pudliszkach każdego miesiąca wykorzystuje nawet 6 milionów kilogramów pomidorów. Popularność ketchupu najlepiej oddają liczby – polska fabryka Kraft Heinz w miejscowości Pudliszki w ciągu jednego miesiąca wykorzystuje koncentrat wyprodukowany z blisko 6 milionów […]

Wakacyjne Grześki – limitowana edycja na lato

Wakacyjne Grześki

Z końcem maja br. ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wyjątkowych, wakacyjnych smakach. Marka przygotowała oryginalne i zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca, które idealnie wpisują się w letni klimat, pełen dobrej zabawy. Portfolio marki Grześki rozszerza się o dwa limitowane wafelki: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremów o smaku kakaowym […]

Chrupki Curly z nowym smakiem Słony Karmel

Chrupki Curly o smaku Słony Karmel

Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. Marka Curly cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów na polskim rynku. Wpływ na to ma m.in. niemal już kultowy orzechowy smak, który spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów. Dlatego w tym roku Lorenz zdecydował się […]

HIT od Bahlsen w formacie lodowego Rożka

HIT Rożek od Bahlsen

Marka HIT wzmacnia obecność w kategorii lodów. Oprócz dostępnego w sieci Żabka wariantu na patyku, od maja br. w sklepach Lidl można kupić lody HIT w formacie Rożka. Celem poszerzenia portfolio jest urozmaicenie oferty, a także dotarcie do nowej grupy konsumentów. Lody HIT od Bahlsen Kolejny w portfolio firmy Bahlsen lód impulsowy HIT został przygotowany w oparciu o recepturę wykorzystaną w wariancie na patyku, a więc połączenie kakaowej i ciasteczkowej masy nawiązujących do głównych komponentów […]

50 lat Serka z krówką Rolmlecz

50 lat Serka z krówką Rolmlecz

Przez pół wieku na świecie zmieniło się dosłownie wszystko. Wszystko, z wyjątkiem… serka z krówką marki Rolmlecz, którego doskonały smak i idealną konsystencję przez ostatnie 50 lat poznało już kilka pokoleń konsumentów. Z okazji okrągłego jubileuszu tego kultowego produktu Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania. Serek z krówką Rolmlecz Pod marką Rolmlecz Serek z krówką gości w polskich domach od 1974 roku, a jego jakość docenia już trzecie pokolenie kupujących. Na […]

60. urodziny marki Nutella

Nutella - 60 urodziny

Świętowanie sześciu dekad obecności na rynku to ważny kamień milowy w historii marki NUTELLA.  Od 60 lat miliony ludzi rozpoczynają swój dzień od kremu NUTELLA, rozsmakowując się w pozytywnym nastawieniu, rodzinnej bliskości i niezrównanej przyjemności. Marka miała swoje początki we Włoszech, ale po odniesieniu spektakularnego sukcesu wywołuje uśmiechy w ponad 170 krajach na całym świecie – w tym w Polsce. W tym czasie NUTELLA stała się kultową, globalną marką. Zaczęło się jednak od inspirującej historii […]

Oferta wielkanocna marki M&M’s

M&M's Choco Eggs 70g

Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym wiosennym i pełnym zabawy okresie, firma przedstawia swoją tegoroczną, sezonową ofertę produktów, a także zachęca do ich kreatywnego wykorzystania w (nie tylko) świątecznych wypiekach i dekoracjach. Portfolio wielkanocne M&M’s będzie dostępne w szerokiej dystrybucji. Wiosną na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy produkt – M&M’s Crispy Eggs, czyli czekoladowe jajeczka z zatopionymi w […]

Roślinne nowości od Alpro

Alpro - sojowa alternatywa dla jogurtu jagoda

Alpro rozszerza swoją ofertę – fani roślinnej alternatywy dla skyra mogą już sięgnąć po nowy, truskawkowy wariant tego produktu. Z kolei miłośnicy sojowej alternatywy dla jogurtu z jagodami mogą się cieszyć większym opakowaniem swojej ulubionej przekąski. Zmiany w portfolio marki to odpowiedź na trendy i potrzeby konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po roślinne źródła białka. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty roślinne, a marka Alpro (z portfolio Danone), dokładnie obserwuje ich potrzeby i odpowiada na […]

Fritz-kola odświeża swój wizerunek

fritz-kola zmiana designu

Fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia owocowymi ilustracjami butelki z fritz-spritz. Przemiana obejmuje również nową, klarowną etykietę, która zwięźle prezentuje istotne informacje o fritz-koli i jej składzie. Tak pięknie różnorodna – ewolucja designu […]

Słodka Wielkanoc ze słodyczami Colian

Figurki Goplana na Wielkanoc

Z okazji Wielkanocy Colian przygotował szeroką ofertę słodyczy idealnie wpisujących się w celebrację najbardziej radosnych świąt w roku. Oprócz lubianych i znanych od dekad klasyków, znajdą się w niej ich limitowane edycje w tematycznych opakowaniach oraz zaskakujące nowości. Komunikacja pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” promuje m.in. Zająca Grześki, Figurki Goplana o smaku karmelowym oraz Śliwkę Nałęczowską i Złotą Wiśnię w puszcze w kształcie eleganckiej pisanki. Sezonowe hity i nowości Tegoroczną nowością w ofercie Colian […]