Marka Przysnacki wprowadza na rynek nową linię chipsów „Polska inspiruje”, czerpiącą z piękna rodzimych krajobrazów. Firma Intersnack Poland stworzyła produkty inspirowane najchętniej odwiedzanymi przez Polaków miejscami: górami, morzem, Mazurami i Żuławami.
Nowa linia obejmuje siedem smaków chipsów, w tym trzy unikatowe, a produkty pakowane są w opakowania ukazujące polską przyrodę.
Smaki inspirowane Polską – chipsy Przysnacki z lokalnym charakterem
W linii „Polska inspiruje” konsumenci znajdą wyjątkowe, inspirowane lokalnymi smakami chipsy:
- Ser górski – nawiązujący do oscypka,
- Śmietana z czosnkiem – przywodząca na myśl wypady na łono natury,
- Masło z solą – klasyczny, ale z polskim akcentem.
Nie zabrakło też klasyków: sól morska, cebulka dymka, papryka i fromage. Linia oferuje chipsy karbowane i płaskie, z czego te drugie charakteryzują się wyjątkową cienkością i chrupkością, co – jak pokazują testy konsumenckie – spotkało się z pozytywnym odbiorem.
Wszystkie chipsy są dostępne w gramaturze 130 g, a wybrane smaki także w wersjach 30 g i 200 g.
Bezglutenowe i bez oleju palmowego – odpowiedź na potrzeby konsumentów
Nowe Przysnacki wyróżniają się nie tylko smakiem i opakowaniem, ale również składem:
- są bezglutenowe,
- nie zawierają oleju palmowego,
- powstają wyłącznie w Polsce, w zakładzie Intersnack Poland w Nysie.
Jak wynika z badania Ipsos z listopada 2024 r., aż 70% konsumentów uznało informację o lokalnej produkcji za istotną przy wyborze chipsów.
Proces rozwoju nowej linii trwał dwa lata i objął tysiące konsumentów
Do wprowadzenia na rynek nowej linii chipsów Przysnacki przygotowywaliśmy się przez ok. 2 lata. Nasze prace objęły m.in. aż 10 badań ilościowych i jakościowych, w których udział wzięło ponad 5 200 respondentów. Chcieliśmy dogłębnie zbadać preferencje polskich konsumentów w zakresie smaków, cech produktu i opakowań, aby jak najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Z radością mogę powiedzieć, że ten cel został osiągnięty. Nasze nowe Przysnacki już cieszą się ogromną popularnością. W najbliższym czasie będziemy poszerzać dystrybucję o kolejne sieci handlowe i sklepy, aby każdy mógł cieszyć się smakami przywodzącymi na myśl beztroskie chwile wolnego na łonie natury.
– powiedziała Agnieszka Krajewska-Pliwka, Marketing Director Poland & Baltics w Intersnack Poland.
Przysnacki wspierają ekologię – część zysków na ochronę tatrzańskich łąk
Nowa linia to także realne działanie na rzecz ochrony środowiska. Intersnack Poland przekaże 1% ze sprzedaży chipsów z serii „Polska inspiruje” na projekt Re:Generacja, prowadzony przez UNEP/GRID – Warszawa.
Środki będą wspierać odbudowę tatrzańskich łąk, będących miejscem występowania cennych gatunków roślin objętych ochroną prawną, takich jak dziewięćsił bezłodygowy, krokus spiski, listera jajowata czy ciemiężyca zielona.
Marka Przysnacki przez lata wypracowała wizerunek, który w silny i wiarygodny sposób wpisuje nas w lokalny, polski kontekst. Jesteśmy najbardziej tutejszą marką w kategorii chrupek i chipsów, dlatego chcieliśmy stworzyć linię nowych chipsów, które celebrują polską naturę i włączają się aktywnie w opiekę nad jej skarbami.
– wyjaśnił Tobiasz Jaskuła, Brand Manager marki Przysnacki.
Nowa linia chipsów Przysnacki „Polska inspiruje” – pełna lista smaków
- Spacer pod Giewontem – karbowane chipsy o smaku sera górskiego
Dostępne: 30 g, 130 g, 200 g - Sopockie Lato – płaskie chipsy solone solą morską
Dostępne: 30 g, 130 g - Weekend na Mazurach – płaskie chipsy o smaku cebulki dymki
Dostępne: 130 g, 200 g - Szlak na Czerwone Wierchy – karbowane chipsy paprykowe
Dostępne: 130 g, 200 g - Łąka na Żuławach – płaskie chipsy o smaku fromage
Dostępne: 130 g - Wiosna w Dolinie – karbowane chipsy o smaku śmietany z czosnkiem
Dostępne: 130 g - Wycieczka za Miasto – płaskie chipsy o smaku masła z solą
Dostępne: 130 g, 200 g
Intersnack Poland