ALDI otwiera w Warszawie nowy sklep w koncepcie URBAN

ALDI URBAN Wrocław Szybowcowa28 maja ALDI otworzył kolejny sklep w Polsce, tym razem w innowacyjnym koncepcie ALDI URBAN, przy ul. Łasaka w Warszawie. To już 15. placówka sieci w stolicy i 371. w całym kraju.

Nowy format łączy wygodę zakupów z funkcjonalnością miejskiej przestrzeni – odpowiadając na rosnące potrzeby klientów w dużych aglomeracjach.

Dwupoziomowy sklep ALDI URBAN zdobywa Warszawę i uznanie branży

Koncept ALDI URBAN wyróżnia się dwukondygnacyjną konstrukcją, w której:

  • na pierwszym poziomie zlokalizowany jest parking dla klientów,
  • na drugim poziomie znajduje się nowoczesna hala sprzedaży.

Między kondygnacjami zastosowano travelatory – wygodne, bezpieczne pochylnie ruchome, umożliwiające sprawne przemieszczanie się z wózkiem zakupowym.

To rozwiązanie zapewnia maksymalny komfort zakupów, a jednocześnie optymalizuje wykorzystanie przestrzeni w intensywnie zabudowanych obszarach miejskich.

Koncept ALDI URBAN to nasza odpowiedź na konieczność dopasowania się do potrzeb naszych klientów i wymogów tkanki miejskiej. Jest to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim dla dużych miast o gęstej zabudowie i działek o mniejszej powierzchni. A to właśnie duże miasta stanowią dla nas jeden z bardzo istotnych obszarów w rozwoju siatki naszych placówek.

Województwo mazowieckie jest w tym kontekście kluczowe dla nas nie tylko z punktu widzenia nowych sklepów, ale również naszego systemu logistycznego. To właśnie tutaj, na terenie Gminy Radzymin, powstaje nasze trzecie centrum dystrybucyjne, które pozwoli nam znacząco usprawnić dostawy do sklepów w centralnej i północno-wschodniej Polsce.

– mówi Łukasz Możdżeń, Kierownik Działu Nieruchomości Komercyjnych, Logistycznych i Powierzchni Biurowych ALDI Polska.

Branża docenia innowacje – ALDI URBAN nagrodzone za nowoczesność

W 2024 roku koncepcja ALDI URBAN została wyróżniona prestiżową nagrodą „Innowacyjny koncept handlowy” w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail.

To dowód na to, że ALDI skutecznie łączy innowacyjność z codzienną wygodą zakupów, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów.

ALDI Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.