Firma I.D.C. Polonia, właściciel marki Góralki, rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą już zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł. Chcąc wziąć udział w „Loterii na wypasie” należy dokonać zakupu wafelka oznaczonego promocyjną naklejką, a następnie zgłosić zawarty wewnątrz opakowania kod za pomocą formularza pod adresem www.loterianawypasie.pl. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Aby […]
Producent słodyczy
Już w maju na wszystkich sklepowych półkach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200g). Jest to element ciągłej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach supermarketów. Flagowy produkt marki Brześć pojawi się na półkach popularnej sieci handlowej w ramach akcji in- out. Słomka ptysiowa z cukrem, jak również inne kruche oraz drożdżowe wyroby firmy, gości już od dłuższego czasu na półkach sklepowych takich sieci jak Lewiatan, POLOmarket, Mila, Eko […]
7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KitKat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze. W nowej kampanii marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i […]
Marka czekolad Alpen Gold rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga […]
Firma Bahlsen wprowadza kolejną opcję produktową w swoim asortymencie. Znane i lubiane czekoladowe ciastka HIT-y od teraz dostępne są również w formacie impulsowym. HIT-y w formacie impulsowym to nowa wersja jednego z najpopularniejszych produktów na rynku ciastek w Polsce. Poręczne opakowania i display’owy karton z pewnością wzmocni ofertę sklepu o produkt na inne okazje konsumpcji. Produkt otrzymał solidne wsparcie w postaci dedykowanych materiałów POS i aktywności w social media. Sugerowana cena detaliczna wynosi 1,59 zł za opakowanie 48 g. Bahlsen
O firmie Bahlsen, jej pozycji na rynku i planach na przyszłość oraz o polskim rynku ciastek rozmawiamy ze Scottem Brankinem, General Manager, Bahlsen Polska & CEE. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak ocenia Pan rok 2014 w kontekście pozycji firmy Bahlsen na polskim rynku ciastek? Na tle rynku Bahlsen Polska wypada bardzo dobrze. W roku 2014 sprzedaż naszych produktów wzrosła o blisko 10%, a rynek odnotował w tym czasie niewielki spadek o około […]
W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]
Dwa smaki sprzedawane dotychczas przez markę HIT jako limitowana edycja roku 2014 pozostają w port folio marki na dłużej. White Choco Delight oraz Caramel Brownie to najlepiej sprzedające się w historii marki sezonowe smaki popularnych markiz. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz niepowtarzalne smaki White Choco Delight i Caramel Brownie podbiły serca konsumentów i zyskały ich uznanie. Od początku kwietnia do końca listopada 2014 sprzedanych zostało ponad 100 000 sztuk obu produktów (dane za AC Nielsen, AM-ON […]
Wysoka, szwajcarska jakość i naturalne składniki – to cechy rozpoznawcze ziołowych cukierków Ricola, które od lat słyną ze swoich dobroczynnych właściwości przydatnych w zwalczaniu dolegliwości gardła. Cukierki Ricola to nie tylko zdrowy, ale i smaczny sposób również na odświeżenie oddechu. Dzięki małemu, poręcznemu opakowaniu możemy dyskretnie korzystać z nich w każdej sytuacji i w każdym miejscu. Każdy cukierek to kompozycja 13 starannie dobranych ziół z dodatkiem dominującego smaku. Cukierki Ricola dostępne są w czterech wersjach: Oryginalne […]
W październiku br. marka Kinder Niespodzianka obchodziła w Polsce swoje 40-te urodziny. Przez cztery dekady jej produkty nieustannie się zmieniały, dopasowując się do nowych potrzeb konsumentów. Równocześnie niezmienne pozostały te elementy, które czynią Kinder Niespodziankę wyjątkową. Wszystko zaczęło się we Włoszech dzięki pomysłowi Michele Ferrero – zaprojektował on czekoladowe jajko zawierające zabawkę. Na rynku Kinder Niespodzianka pojawiła się w 1974 roku, początkowo we Włoszech i Niemczech. Dziś obecna jest w 60 krajach na całym świecie i […]