Żubrówka partnerem organizowanej przez magazyn Playboy gali Fotoerotica oraz dwudziestolecia istnienia magazynu. Żubrówka, najbardziej rozpoznawalna na świecie marka polskiego alkoholu, towarzyszyła najpopularniejszemu pismu dla mężczyzn podczas gali Fotoerotica 2012. Wydarzenie zgromadziło wielu celebrytów, przyjaciół magazynu Playboy oraz miłośników fotografii i piękna kobiecych ciał. Fotoerotica to cykliczny konkurs fotograficzny organizowany przez magazyn Playboy. Tegoroczna gala rozdania nagród połączona była z 20-tymi urodzinami polskiej edycji Playboya. Imprezę poprowadziła Ola Szwed w towarzystwie dziennikarza Rafała Jemielity. Żubrówka Palona […]
Paweł Gręda-Szarzyński
Najpopularniejsza wódka z portfolio CEDC – Żubrówka Biała zadebiutowała w Milionaires’ Club – prestiżowym międzynarodowym rankingu największych alkoholowych marek świata, przygotowywanym przez Drinks International. Marka od razu wspięła się na 18 pozycję wśród najlepiej sprzedających się wódek bijąc rekord wśród debiutantów listy. Wprowadzona na rynek w listopadzie 2010 roku Żubrówka Biała już w ciągu roku istnienia osiągnęła roczną sprzedaż powyżej 22 mln litrów stając się najlepiej sprzedającą się marką w portfolio CEDC w Polsce. Dało […]
Jeden z największych producentów wódki na świecie wprowadza na rynek Żubrówkę Paloną – leżakowaną w polskich dębowych beczkach po nalewach wiśniowych, otwierającą nową kategorię alkoholi mocnych w Polsce. Wprowadzona na rynek Żubrówka Palona zestawiana jest na bazie niepowtarzalnej receptury, wykorzystującej między innymi whiskey. Dzięki leżakowaniu w polskich dębowych beczkach po nalewach wiśniowych wytwarzanych w Białymstoku, Żubrówka Palona zyskuje bursztynowy kolor, zbalansowaną słodycz i posmak owoców, przy jednocześnie wytrawnych akcentach. Żubrówka Palona wpisuje się w zyskującą […]
- 1