Handel

Stokrotka największym pracodawcą i firmą handlową na Lubelszczyźnie

Stokrotka - Złota Setka

W całej Polsce zakupy można zrobić już w ponad 900 Stokrotkach. Sieć dynamicznie się rozwija i jest doceniana zarówno za dopasowanie sklepów i oferty do potrzeb klientów, jak i tempo wzrostu. Ostatnio została wyróżniona w rankingu Dziennika Wschodniego Najlepszych Firm Lubelszczyzny, czyli regionu, w którym firma ma swoją centralę. Stokrotka znalazła się w gronie Najlepszych Firm Lubelszczyzny w Rankingu Złota Setka 2022 organizowanym przez redakcję Dziennika Wschodniego. Zajęła trzecie miejsce w głównym zestawieniu oraz pierwsze […]

Retail Summit: Nagrody „Retailer of the Year 2023” przyznane

Retail Summit 2023

W dniach 29-30 marca 2023 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 13. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. Tegoroczna edycja Retail Summit przyciągnęła rekordową liczbę uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło blisko 2000 uczestników i ok. 200 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest […]

Pepco ma już 100 sklepów we Włoszech

Pepco

Grupa Pepco, dynamicznie rozwijająca się sieć dyskontowej sprzedaży detalicznej, do której należą marki Pepco, Dealz oraz brytyjski Poundland, ogłosiła właśnie otwarcie swojego setnego sklepu Pepco we Włoszech. Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym Parco Da Vinci w Rzymie jest istotnym osiągnięciem grupy, które udowadnia sukces jej programu paneuropejskiej ekspansji, po regularnym w ostatnich latach uruchamianiu nowych sklepów zarówno na nowych rynkach, jak i na tych, na których już była obecna. Pepco ma już ponad 3 000 […]

Sieć Dino rośnie w siłę, 2022 rok z rekordem

Dino Polska

Ogólnopolska sieć handlowa Dino Polska otworzyła w 2022 roku aż 344 nowe sklepy (o 1 sklep więcej niż w 2021 roku) i dobiła tym samym do zawrotnej liczby 2156 sklepów. Powierzchnia łączna sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. m2 wobec 710,4 tys. m2 rok temu. Sieć Dino rozwija się dynamicznie – liczba sklepów wzrosła ze 111 na koniec 2010 r. do 2156 na koniec 2022 r. Największy konkurent czyli Biedronka (Jeronimo Martins) posiada w Polsce […]

Lidl Polska: jubileuszowy 2022 rok upłynął pod znakiem nowych wyzwań

Lidl Polska

Kończy się ważny, bo jubileuszowy rok dla firmy Lidl Polska. Sieć w ciągu ostatnich miesięcy nie przestała się rozwijać i w związku z kolejnymi otwarciami, zatrudniła w Polsce ponad 1000 nowych pracowników, którzy od przyszłego roku będą zarabiali więcej. Jednocześnie firma stale poszukiwała ekologicznych rozwiązań oraz podnosiła atrakcyjność swojej oferty, obniżając ceny i chroniąc polskie rodziny przed inflacją. W pędzie codziennych zadań, firma nie zapomniała również o wsparciu obywateli Ukrainy i innych potrzebujących. Rok 2022 […]

Stokrotka ma już 900 sklepów!

900 sklep Stokrotka

15 grudnia br. w Gdańsku przy al. Jana Pawła II 9 otwarty został nowy supermarket Stokrotki. To 900. sklep należący do sieci. Firma konsekwentnie i dynamicznie zwiększa liczbę swoich placówek w całej Polsce, uruchamiając w tym tygodniu 15 nowych Stokrotek. Szybko się rozwijamy i kontynuujemy plany w zakresie ekspansji, co daje nam dużo satysfakcji. Od kilku lat powiększamy sieć o około 100 sklepów rocznie, dzięki czemu umacniamy naszą pozycję w branży. Utrzymywanie w ostatnim czasie […]

RetailTec Congress: Strategie rozwoju handlu oczami liderów sektora

RetailTec Congress 2022

15-16 listopada 2022 r. w The Westin Warsaw Hotel oraz online odbędzie się RetailTec Congress. Kluczowi liderzy branży po raz kolejny spotkają się, aby wyznaczyć strategiczne kierunki działania sektora handlu w Polsce, przeanalizować najbardziej aktualne zmiany i dokonać przeglądu najnowszych rozwiązań technologicznych dedykowanych branży retail. Kongres zainauguruje debata poświęcona kształtowaniu strategii rozwoju handlu w nowej rzeczywistości. Prelegenci omówią takie zagadnienia jak m.in. dynamiczne zmiany w polskiej gospodarce i prognozy dla branży na najbliższe miesiące, zastosowanie […]

Action zatrudnia już 3000 pracowników w Polsce

Action zatrudnia już 3000 pracowników

Action, najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie, zatrudnia w Polsce już 3000 pracowników. Sieć obecna jest w naszym kraju od 2017 roku i ma już 219 sklepów, umożliwiając dostęp do szerokiej oferty różnorodnych produktów w najniższych cenach mieszkańcom 176 miast. Firma planuje kontynuować dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymać roczny wzrost zatrudnienia na poziomie ok. 1000 pracowników. Action jest obecne w 10 krajach, zapewniając klientom stale zmieniającą się ofertę około 6000 produktów z takich […]

POLOmarket otwiera w Wałbrzychu kolejny gruntownie zmodernizowany obiekt

POLOmarket otwiera kolejny gruntownie zmodernizowany obiekt - w Wałbrzychu

Największa polska sieć supermarketów POLOmarket obecna na rynku od 25 lat, po gruntownej modernizacji – 1. dnia września otworzyła ponownie jeden z trzech swoich obiektów w Wałbrzychu. To kolejna zakończona w tym roku inwestycja POLOmarketu, który osiągnął już blisko 2,8 mld zł obrotu netto za ostatnie 12 miesięcy. Sklep POLOmarket w Wałbrzychu przy ul. Piłsudskiego 100 był modernizowany według najnowszego konceptu i zgodnie z najwyższymi standardami sieci od połowy lipca. POLOmarket zadbał przy tym zarówno […]

Żabka ma już 8500 sklepów

Mateusz Karcz - franczyzobiorca 8500 Żabka Boguchwałowice

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów. W pierwszym półroczu 2022 roku sieć otworzyła 577 placówek, w istotny sposób przyczyniając się do rozwoju mikro- i małej przedsiębiorczości. Działa według jasnych zasad, oferując w ramach franczyzy szansę na odniesienie biznesowego sukcesu tysiącom indywidualnych przedsiębiorców – aktualnie z Żabką współpracuje ponad 7 200 franczyzobiorców. Sieć stara się upraszczać ich pracę, rozwijając narzędzia cyfrowe oraz optymalizując procesy związane z prowadzeniem sklepu. Kontynuujemy nasz rozwój – nie tylko otwieramy […]