W całej Polsce zakupy można zrobić już w ponad 900 Stokrotkach. Sieć dynamicznie się rozwija i jest doceniana zarówno za dopasowanie sklepów i oferty do potrzeb klientów, jak i tempo wzrostu. Ostatnio została wyróżniona w rankingu Dziennika Wschodniego Najlepszych Firm Lubelszczyzny, czyli regionu, w którym firma ma swoją centralę. Stokrotka znalazła się w gronie Najlepszych Firm Lubelszczyzny w Rankingu Złota Setka 2022 organizowanym przez redakcję Dziennika Wschodniego. Zajęła trzecie miejsce w głównym zestawieniu oraz pierwsze […]
Handel
W dniach 29-30 marca 2023 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 13. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. Tegoroczna edycja Retail Summit przyciągnęła rekordową liczbę uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło blisko 2000 uczestników i ok. 200 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest […]
Grupa Pepco, dynamicznie rozwijająca się sieć dyskontowej sprzedaży detalicznej, do której należą marki Pepco, Dealz oraz brytyjski Poundland, ogłosiła właśnie otwarcie swojego setnego sklepu Pepco we Włoszech. Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym Parco Da Vinci w Rzymie jest istotnym osiągnięciem grupy, które udowadnia sukces jej programu paneuropejskiej ekspansji, po regularnym w ostatnich latach uruchamianiu nowych sklepów zarówno na nowych rynkach, jak i na tych, na których już była obecna. Pepco ma już ponad 3 000 […]
Ogólnopolska sieć handlowa Dino Polska otworzyła w 2022 roku aż 344 nowe sklepy (o 1 sklep więcej niż w 2021 roku) i dobiła tym samym do zawrotnej liczby 2156 sklepów. Powierzchnia łączna sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. m2 wobec 710,4 tys. m2 rok temu. Sieć Dino rozwija się dynamicznie – liczba sklepów wzrosła ze 111 na koniec 2010 r. do 2156 na koniec 2022 r. Największy konkurent czyli Biedronka (Jeronimo Martins) posiada w Polsce […]
Kończy się ważny, bo jubileuszowy rok dla firmy Lidl Polska. Sieć w ciągu ostatnich miesięcy nie przestała się rozwijać i w związku z kolejnymi otwarciami, zatrudniła w Polsce ponad 1000 nowych pracowników, którzy od przyszłego roku będą zarabiali więcej. Jednocześnie firma stale poszukiwała ekologicznych rozwiązań oraz podnosiła atrakcyjność swojej oferty, obniżając ceny i chroniąc polskie rodziny przed inflacją. W pędzie codziennych zadań, firma nie zapomniała również o wsparciu obywateli Ukrainy i innych potrzebujących. Rok 2022 […]
15 grudnia br. w Gdańsku przy al. Jana Pawła II 9 otwarty został nowy supermarket Stokrotki. To 900. sklep należący do sieci. Firma konsekwentnie i dynamicznie zwiększa liczbę swoich placówek w całej Polsce, uruchamiając w tym tygodniu 15 nowych Stokrotek. Szybko się rozwijamy i kontynuujemy plany w zakresie ekspansji, co daje nam dużo satysfakcji. Od kilku lat powiększamy sieć o około 100 sklepów rocznie, dzięki czemu umacniamy naszą pozycję w branży. Utrzymywanie w ostatnim czasie […]
15-16 listopada 2022 r. w The Westin Warsaw Hotel oraz online odbędzie się RetailTec Congress. Kluczowi liderzy branży po raz kolejny spotkają się, aby wyznaczyć strategiczne kierunki działania sektora handlu w Polsce, przeanalizować najbardziej aktualne zmiany i dokonać przeglądu najnowszych rozwiązań technologicznych dedykowanych branży retail. Kongres zainauguruje debata poświęcona kształtowaniu strategii rozwoju handlu w nowej rzeczywistości. Prelegenci omówią takie zagadnienia jak m.in. dynamiczne zmiany w polskiej gospodarce i prognozy dla branży na najbliższe miesiące, zastosowanie […]
Action, najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie, zatrudnia w Polsce już 3000 pracowników. Sieć obecna jest w naszym kraju od 2017 roku i ma już 219 sklepów, umożliwiając dostęp do szerokiej oferty różnorodnych produktów w najniższych cenach mieszkańcom 176 miast. Firma planuje kontynuować dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymać roczny wzrost zatrudnienia na poziomie ok. 1000 pracowników. Action jest obecne w 10 krajach, zapewniając klientom stale zmieniającą się ofertę około 6000 produktów z takich […]
Największa polska sieć supermarketów POLOmarket obecna na rynku od 25 lat, po gruntownej modernizacji – 1. dnia września otworzyła ponownie jeden z trzech swoich obiektów w Wałbrzychu. To kolejna zakończona w tym roku inwestycja POLOmarketu, który osiągnął już blisko 2,8 mld zł obrotu netto za ostatnie 12 miesięcy. Sklep POLOmarket w Wałbrzychu przy ul. Piłsudskiego 100 był modernizowany według najnowszego konceptu i zgodnie z najwyższymi standardami sieci od połowy lipca. POLOmarket zadbał przy tym zarówno […]
Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów. W pierwszym półroczu 2022 roku sieć otworzyła 577 placówek, w istotny sposób przyczyniając się do rozwoju mikro- i małej przedsiębiorczości. Działa według jasnych zasad, oferując w ramach franczyzy szansę na odniesienie biznesowego sukcesu tysiącom indywidualnych przedsiębiorców – aktualnie z Żabką współpracuje ponad 7 200 franczyzobiorców. Sieć stara się upraszczać ich pracę, rozwijając narzędzia cyfrowe oraz optymalizując procesy związane z prowadzeniem sklepu. Kontynuujemy nasz rozwój – nie tylko otwieramy […]