Ogólnopolska sieć handlowa Dino Polska otworzyła w 2022 roku aż 344 nowe sklepy (o 1 sklep więcej niż w 2021 roku) i dobiła tym samym do zawrotnej liczby 2156 sklepów.
Powierzchnia łączna sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. m2 wobec 710,4 tys. m2 rok temu.
Sieć Dino rozwija się dynamicznie – liczba sklepów wzrosła ze 111 na koniec 2010 r. do 2156 na koniec 2022 r.
Największy konkurent czyli Biedronka (Jeronimo Martins) posiada w Polsce 3395 sklepów i ciągle rośnie. Z kolei niemiecka sieć dyskontów spożywczych Lidl posiada w naszym kraju ok. 800 placówek.
Dino Polska z roku na rok wyrasta na coraz większą konkurencję dla Biedronki i staje się coraz większym graczem na rynku handlu detalicznego w Polsce.
Przekłada się to też na wartość giełdową spółki. Jeszcze w 2019 r. za jedną akcję Dino płacono mniej niż 100 zł. Aktualnie kurs akcji Dino zbliżył się do granicy 400 zł. Na początku lutego br. za jedną akcję płacono nawet 394 zł. Notowania Dino pobiły swój historyczny rekord w trakcie sesji, a wartość rynkowa spółki doszła do 38,5 mld zł.