Branża detaliczna

Ukraińska sieć handlowa zainteresowana przejęciem Carrefour Polska. Nowy gracz na horyzoncie?

Carrefour

Według medialnych doniesień, francuska sieć Carrefour analizuje możliwość sprzedaży swojej działalności w Polsce, a jednym z potencjalnych nabywców ma być ukraińska grupa handlowa Fozzy Group – właściciel popularnych sieci detalicznych Silpo, Fora czy Thrash!. Informacje te wywołały duże poruszenie w branży, bo oznaczałyby nie tylko zmianę właściciela jednej z największych sieci handlowych w kraju, ale także wejście na polski rynek nowego, dynamicznie rozwijającego się gracza ze wschodu. Carrefour Polska po 28 latach działalności rozważa wycofanie […]

Pepco ma już 100 sklepów we Włoszech

Pepco

Grupa Pepco, dynamicznie rozwijająca się sieć dyskontowej sprzedaży detalicznej, do której należą marki Pepco, Dealz oraz brytyjski Poundland, ogłosiła właśnie otwarcie swojego setnego sklepu Pepco we Włoszech. Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym Parco Da Vinci w Rzymie jest istotnym osiągnięciem grupy, które udowadnia sukces jej programu paneuropejskiej ekspansji, po regularnym w ostatnich latach uruchamianiu nowych sklepów zarówno na nowych rynkach, jak i na tych, na których już była obecna. Pepco ma już ponad 3 000 […]

Nowa sesja „Retail Online” podczas X Poland & CEE Retail Summit

Retail Summit 2018

Już po raz dziesiąty odbędzie się wspólne spotkanie przedstawicieli szeroko rozumianej branży Retail i FMCG w Polsce. Kongres Poland & CEE Retail Summit, bo o nim mowa odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 roku w Warszawie. To dwa dni strategicznych informacji bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku, oraz cenne kontakty biznesowe. Dzięki dokładnej analizie ankiet ewaluacyjnych i wnioskom po kilkudziesięciu przeprowadzonych rozmowach i wywiadach, tematyka spotkania oraz jego formuła z każdą edycją […]

Siedem trendów w print i retail na 2015 rok

Rok 2015 jest przez wielu ekspertów marketingu zapowiadany jako bardzo dynamiczny i skupiony na rozwoju nowych technologii. Do pewnego stopnia takie tendencje mają swoje odbicie w branżach print i retail. Przygotowaliśmy zestawienie siedmiu trendów, których obecność już teraz daje się zauważyć i zapewne będzie w najbliższym czasie widoczna coraz lepiej. Po pierwsze: rozwój digital signage Digital signage, czyli wszelkiego rodzaju elektroniczne nośniki, które prezentują informacje, reklamy i inne wiadomości klientom znajdującym się w sklepie, placówce […]