Wraz z początkiem roku na rynku pojawił się nowy alkohol z segmentu premium. Pod marką Finlandia® Frost kryją się trzy unikalne kompozycje smakowe: Cranberry&Apple, Citrus&Mint, Raspberry&Cherry, inspirowane bardzo orzeźwiającymi smakami owoców. Finlandia® FROST powstaje na bazie znanej ze swojej doskonałej jakości, krystalicznie czystej Finlandia® Vodka. Nowy alkohol o mocy 25% stanowi jedyną w swoim rodzaju owocową kompozycję. Każdy z trzech produktów charakteryzuje się doskonale zbalansowanym, orzeźwiającym smakiem, który w połączeniu z niższą zawartością alkoholu sprawia, że […]
Już 12 lutego o godzinie 8:00 przy ul. Wejherowskiej 4 w Poznaniu otwarty zostanie nowy sklep Lidl. Będzie to już 15 placówka w tym mieście. Z tej okazji sieć Lidl zaprasza wszystkich do uczestniczenia w festynie oraz na zakupy w promocyjnych cenach. W nowym sklepie sieci na poznańskich Smochowicach Klienci będą mogli znaleźć produkty dobrze im znanych marek Lidl m.in.: pieczywo „Chrupiące z Pieca”, wędliny PIKOK czy ryby marki Nautica, świeże owoce i warzywa dostępne w […]
Na początku lutego ruszyła nowa kampania Bakomy promująca owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W reklamach i kampanii sponsoringowej w telewizji i Internecie pojawią się ponownie brand heroes marki – Kłosiaki, które na zasadach kontrastu, zabawnie wskazują, czym różni się świat mężczyzn i kobiet. Nowa kampania Bakomy skierowana jest głównie do mężczyzn. Promowany jest owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W ramach prowadzonych działań realizowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa m.in. w TV i kanałach tematycznych. Nowy spot reklamowy […]
Browar Amber rozpoczął warzenie krótkich serii piw „Po godzinach”. To autorskie interpretacje wybranych stylów piwnych. Każdy prezentowany styl warzony będzie w ilości 200 hektolitrów. A na rynku każda z nich będzie zaledwie kilka miesięcy. Seria ma sprowokować piwoszy do nowego HOBBY – zapoznawania się ze smakami nowych piw i bawienia się ich różnorodnością. Jako pierwszy z serii „Po godzinach” na rynek trafił koźlak pszeniczny. Niefiltrowane, naturalnie mętne piwo górnej fermentacji, które łączy cechy rozgrzewającego koźlaka i […]
Dwa smaki sprzedawane dotychczas przez markę HIT jako limitowana edycja roku 2014 pozostają w port folio marki na dłużej. White Choco Delight oraz Caramel Brownie to najlepiej sprzedające się w historii marki sezonowe smaki popularnych markiz. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz niepowtarzalne smaki White Choco Delight i Caramel Brownie podbiły serca konsumentów i zyskały ich uznanie. Od początku kwietnia do końca listopada 2014 sprzedanych zostało ponad 100 000 sztuk obu produktów (dane za AC Nielsen, AM-ON […]
Firma Profi ogłasza, że pasztety tej marki są ulubionym pasztetem Polaków. Potwierdza to intensywny miniony 2014 rok, w którym firma zebrała dwie nagrody rynkowe w kategorii pasztetów (za Pasztety dworskie, oraz za Wielkopolskie pasztety z drobiem), poszerzyła linię Pasztetów dworskich o piąty smak Pasztet Dworski z gęsią, a także wprowadziła nową gamę, pierwszych na rynku polskim, Pasztetów drobiowych z błonnikiem. W maju 2014 r. firma Profi zostaje podwójnym laureatem konkursu „Bezglutenowy Hit 2014” organizowanym przez Polskie […]
Poznań to miasto, które kojarzy się nie tylko z koziołkami na wieży ratuszowej, ale także z… jedzeniem. I nie jest to zasługa wyłącznie rogala świętomarcińskiego czy tradycyjnej kuchni wielkopolskiej z zupą ślepe ryby i gzikiem na czele. To właśnie w Poznaniu odbywają się Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych Polagra Food stanowiące dla polskich producentów żywności przede wszystkim miejsce prezentacji nowych produktów oraz spotkań z nowymi odbiorcami krajowymi, a także z kontrahentami z zagranicy. Poznańskie targi żywności wspierają […]
Marka Siesta odświeżyła opakowania swoich produktów. Teraz wszystkie bakalie z logo Siesta otrzymały nowy, ładniejszy design. Bakalie kulinarne Siesta, czyli m.in. suszone owoce, orzechy i migdały, zaprezentują się konsumentom w odświeżonej, barwnej szacie graficznej. Do kategorii przekąsek bakaliowych, na którą składają się Mieszanka bakaliowa, Mieszanka studencka i Orzechy pistacjowe dołączyły Słonecznik łuskany oraz Pestki dyni, które tym samym będą teraz dostępne w charakterystycznym dla przekąsek, stojącym opakowaniu. Nowa kreacja wizualna produktów Siesta łączy walory estetyczne […]
Rok 2015 jest przez wielu ekspertów marketingu zapowiadany jako bardzo dynamiczny i skupiony na rozwoju nowych technologii. Do pewnego stopnia takie tendencje mają swoje odbicie w branżach print i retail. Przygotowaliśmy zestawienie siedmiu trendów, których obecność już teraz daje się zauważyć i zapewne będzie w najbliższym czasie widoczna coraz lepiej. Po pierwsze: rozwój digital signage Digital signage, czyli wszelkiego rodzaju elektroniczne nośniki, które prezentują informacje, reklamy i inne wiadomości klientom znajdującym się w sklepie, placówce […]
Zdrowy tryb życia najczęściej kojarzy się z listą wyrzeczeń, szczególnie w kwestii diety. Jednak dzięki produktom o recepturze wzbogaconej cennymi składnikami odżywczymi smaczne posiłki nie muszą być wykluczone z codziennego menu. Ser topiony w plastrach z błonnikiem Beauty marki Lactima to lekka alternatywa dla osób dbających o zdrowie i nienaganną sylwetkę, a zarazem potrafiących w pełni cieszyć się życiem. Sery topione w plastrach z błonnikiem Beauty Lactima: Opakowanie (masa netto): 130 g Sugerowana cena: ok. 2,49 zł/szt. […]