MarcPol odświeża kolejne sklepy

Polska sieć spożywcza MarcPol kontynuuje modernizację sklepów. Od początku roku nowy wystrój uzyskały trzy kolejne placówki MarcPol w Nowym Dworze Mazowieckim, Markach oraz na warszawskim Wilanowie. Wkrótce dołączą do nich następne. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w tym roku. MarcPol od początku tego roku zmodernizował już trzy kolejne sklepy zlokalizowane w Nowym Dworze Mazowieckim, podwarszawskich Markach oraz na warszawskim Wilanowie. W zeszłym roku odnowiono łącznie kilkanaście sklepów działających w sieci supermarketów spożywczych. […]

Poland & CEE Retail Summit 2015 – branżowe spotkanie roku w Polsce

Już 18-19 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego objęła wydarzenie swoim patronatem. Celem kongresu Poland & CEE Retail Summit jest budowanie społeczności, stawiającej sobie za zadanie tworzenie nowej jakości oraz rozwoju polskiego i europejskiego handlu. Każdej kolejnej edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit cel ten udaje się realizować w praktyce poprzez m.in.: wspólne definiowanie wyzwań stojących przed sektorem i […]

Sos do frytek i hamburgerów marki Tarsmak

Marka Tarsmak wzbogaciła swoją ofertę o kolejny produkt. Producent właśnie wprowadził na rynek nowy Sos do frytek i hamburgerów, który znakomicie nadaje się do dań typu fast-food. Smak tkwi w proporcjach Sos powstał na bazie delikatnego majonezu, który wzbogacono dodając do niego odpowiednie proporcje warzyw i aromatycznych przypraw. Dzięki subtelnemu dodatkowi ostrej papryczki chilli charakteryzuje się wyrazistym, lekko pikantnym smakiem. Konsystencja sosu Tarsmak sprawia, że obok podkreślenia smaku potraw, świetnie nadaje się on także do dekoracji przysmaków. Warto […]

Linia wyrobów Kruchych z Chrzanowa od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Linia wyrobów Kruchych z Chrzanowa – Szynka, Kiełbasa drobiowa i Kiełbasa wieprzowa- to najnowsze propozycje Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Te wyjątkowo smaczne nowości wyprodukowane wg specjalnych, unikatowych receptur są pełne smaku i przenoszą nas w czasy, w których swojskie wędliny królowały na naszych stołach. Chrzanowska Manufaktura Wędlin słynie z wysokiej, gwarantowanej jakości wytwarzanych wędlin. Produkty z logo Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin to znakomite wyroby tworzone wg oryginalnych receptur. Ich cechą charakterystyczną jest wysoka mięsność i niepowtarzalny, jedyny w […]

Targi eHandlu – ósma edycja już 24 marca w Poznaniu

24 marca w Poznaniu odbędą się już ósme Targi eHandlu – swoją ofertę przedstawi ponad 110 Wystawców z Polski i zagranicy. Targi to ogromna oszczędność czasu. W ciągu siedmiu godzin Zwiedzający będą mieli możliwość zapoznania się z panoramą rozwiązań dla sektora handlu internetowego jak i poszerzyć swoją wiedzę. Organizatorzy przygotowali dwie ścieżki wystąpień, w sumie 16 prezentacji z zakresu SEO, SEM, prawa w e­commerce, odpowiedniego doboru Platform i Narzędzi w e­commerce oraz przeglądu rozwiązań i usług wpierających funkcjonowanie i rozwój firm działających […]

Domowe wypieki marki Delecta – Kruche i Biszkopt

Delecta rozbudowuje ofertę ciast do samodzielnego wypieku, wprowadzając na rynek Kruche i Biszkopt w nowej linii Domowe wypieki. To pierwsze na rynku ciasta bazowe z dodatkiem specjalistycznych gatunków mąk. Domowy Biszkopt Delecta jest lekki i puszysty, po upieczeniu nie opada, dzięki czemu zachowuje swoją delikatną strukturę. Najwyższą jakość wypieku gwarantuje wysokogatunkowa mąka tortowa w składzie produktu. Biszkopt można przygotować w wersji podstawowej i urozmaicić ulubionymi dodatkami – kremem, masą, owocami czy galaretką. Na opakowaniu zamieszczono dodatkowe przepisy na […]

Rozmowa ze Scottem Brankinem, General Manager Bahlsen Polska & CEE

O firmie Bahlsen, jej pozycji na rynku i planach na przyszłość oraz o polskim rynku ciastek rozmawiamy ze Scottem Brankinem, General Manager, Bahlsen Polska & CEE. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak ocenia Pan rok 2014 w kontekście pozycji firmy Bahlsen na polskim rynku ciastek? Na tle rynku Bahlsen Polska wypada bardzo dobrze. W roku 2014 sprzedaż naszych produktów wzrosła o blisko 10%, a rynek odnotował w tym czasie niewielki spadek o około […]

Artur Góralczyk nowym prezesem spółki market-Detal

10 kwietnia nastąpi zmiana w Zarządzie spółki market-Detal. Nowym prezesem będzie Artur Góralczyk, przejmuje on obowiązki Artura Kasnera, który powraca do Rady Nadzorczej. Nowy prezes związany jest z firmą od ośmiu lat, jako członek Zarządu ds. Ekspansji, Zarządzania Nieruchomościami i Inwestycji oraz Finansów i Księgowości. Planuje kontynuować strategię biznesową i politykę personalną firmy, którą współtworzył. Artur Kasner prezes spółki market-Detal, która jest właścicielem sieci supermarketów Mila, po intensywnym okresie pracy nad uruchomieniem sieci supermarketów Mila, […]

Fortuna odświeża markę soków Karotka – nowa linia soków marchewkowych Karotka Plus

Marka Fortuna postawiła na całkowitą zmianę linii soków marchewkowo‑owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową. Już w lutym na sklepowe półki trafi pięć wariantów soków Karotka Plus: jabłko, marchew, malina + aloes jabłko, marchew, brzoskwinia + zielona herbata jabłko, marchew, mango + len jabłko, marchew, banan + witaminy A, C, E jabłko, marchew […]

Marka LION w nowej kampanii reklamowej

W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]